[C] AIANOS | 뷔 ✓

[C] AIANOS | 뷔 ✓

135K Reads 26.9K Votes 73 Part Story
shabello By heitsmehari Completed

Pernah dengar istilah bersalin tikar?

Yup, bila salah seorang adik beradik meninggal dunia dan bekas isteri atau bekas suami mahukan pengganti dalam kalangan adik beradik. Ya, itulah maksud istilah bersalin tikar.

Dan aku, Park Haerin sedang menghadapi kemelut tersebut. Dipaksa berkahwin dengan bekas suami kakak sendiri. Gila tak gila?

Kim Taehyung, lelaki itu menjadi kegilaan ramai dari sejak aku zaman persekolahan lagi, dia sudah memiliki ramai peminat namun hatinya cuma terpikat pada kakak aku, Park Haera.

Dia bila dengan kakak aku, pijak semut pun tak mati, tapi bila dengan aku, huh! Seperti hendak ditelannya saja!

"Kau dan Haera tak sama, tolong ingat tu." -Kim Taehyung.

"Memang kami tak sama, tapi hati kami terpikat pada orang yang sama." - Park Haerin.

Melalui alam perkahwinan yang tak pernah diimpikan Haerin, dia nekad untuk buatkan lelaki itu jatuh cinta padanya. Namun apa yang dia fikirkan tak semudah yang dia sangka bila lelaki itu sendiri yang membina benteng dengannya.

"Kita ni, dah kahwin tapi macam orang asing. Baik cerai je, kan?"- Park Haerin.

"Haerin, kalau aku cintakan seseorang, cinta itu akan berkekalan, untuk selamanya." -Kim Taehyung.

Kepulangan bekas kekasih dari Amerika dan bekerja dibawah satu bumbung buatkan hati Haerin berbelah bagi. Dia mula terpikat pada bekas kekasih namun pada masa yang sama, dia merupakan isteri tak diikhtiraf, Kim Taehyung.

"Kembali pada saya, boleh?"

"Dia milik aku."

You'll be mine, aianos (forever)

Siapa yang patut berada didalam hati Haerin? Dia, atau si Dia? Bacalah kalau nak tahu lebih lagi!

Rated 18+, hanya untuk pembaca matang saja.



Start: 13.03.20(friday)
End:  6.06.2020 (saturday)

Beautiful cover by Leon Chim Graphic / @cocokies ❤

Reviewed by @yana_xoxo   ❤  


©heitsmehari2020