NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
teachers || m.c

teachers || m.c

90.2K Reads 7.3K Votes 19 Part Story
g. By nesbitch Completed

michael clifford güneşten, çok konuşmaktan ve bir şeyler öğrenmekten nefret ediyor. ancak sevdiği tek şey ona sevmediği şeyleri yaptırıyordu.

Gizem-is-handsome Gizem-is-handsome Jul 06, 2016
Ben anneme skinny jeans istediğimi söylediğimde bunu kimsenin önünde söyleme sikini jeansin zaten var falan fhddhg
ladclique ladclique Feb 26
KIZ ÖĞRETSİN SEN BAŞKASINA AŞIK OL BU NE BİÇİM HAYAT
yellowsweet02girl yellowsweet02girl Dec 29, 2016
İyide notaları öğrenmekle başlamıyorsun ilk sol el, sonra sağ el, sonra da ikisini birleştirmeyi öğrrniyorsun yani sadece parmak egzersizi. Yaklaşık 3 hafta sonra notalara başlıyorsun
calpalhey calpalhey Sep 06, 2016
Ne gizemi aq tmnt kostümlerini kimse görmesin diye erken kaçmışlardır :d
ladclique ladclique Feb 26
İnan bana gördüm bu yüzden diyebilirim ki SENİ ŞANSLI SÜRTÜK 
                              kitap karakterini de kıskandığıma göre okumaya devam ediyim
pizzasevenwolfian pizzasevenwolfian Sep 16, 2016
Luke'a aşık ol. Çıkın o Arzdan kurtulsun. Benim de MUKE kalbim erisin. Bence çok mantıklı. Hem seninle çıkarken en azından mutlu olur demi? Mutlu olsun o. Üzülmeyi hak etmiyo o.