VAMPİR LİSESİ

VAMPİR LİSESİ

1.8M Reads 106K Votes 97 Part Story
nehir aleyna uğur By NeHiRg Updated Aug 26

Merhaba ben ursula..

Abim alvin ile beraber hayatta kalmaya çalışan iki muhteşem varlığız. O bir kurt ben bir vampirim.

Koruyucu olmak için gittiğimiz bu okul da hayatımız çok ama çok değişti.

Çok şey öğrendik. Aralarında en önemlisi

 sadakat; idi.

Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.

Karanlık peşimizi bırakmayacak

BENDE ÖYLE..

©tüm hakları saklıdır

  • vampir
karakose03 karakose03 7 hours ago
Merhaba düşmanına laf sok adında sözler yazdım okur ve takipcim olursanız çok sevinirim ve bende sizi takip ederim
Hemen yazarsan bol bol yorum yaparım hemde en çok ben yaparım
Ursula mükemmel ,jon alvin robby emma treyler yumi  hepsi harika  seni seviyorum tanimadamda ve lutfen yaz artik cok merak ediyom lan  lutfen beklrtme
girmeyin girmeyin Jan 18
Cok iyi bi kitap olmus cok begendim umarim bol begeni ve yorum birde takipcin olma dilegiyle😃😃
MrsBartra55 MrsBartra55 Aug 01, 2016
alvin deyince çok şirin bi bişey geliyo aklıma ins oyledir
somgocccc somgocccc May 18, 2016
Mesele alvinin annesi kurt babası vampir nasıl oluyo ölemez ki