NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
6:45 pagi. (ON HOLD)

6:45 pagi. (ON HOLD)

231K Reads 11.9K Votes 64 Part Story
maarsyaaaaaa By maarsyaaaaaa Updated May 03, 2016

"ok, sekurang kurangnya bagi tahu aku kau akan pakai baju warna apa malam ni?"

"taknak"

"nak. kalau aku nampak kau pun, aku takkan cakap apa apa. aku akan lambai kat kau je, tapi kalau tu pun tak boleh aku tak buat apa apa"

"hahahaha, taknak"

"kenapa kau taknak aku tahu siapa kau?"

"sebab kau sempurna gila dan aku tak layak untuk jadi kawan kau"



 Copyright © 2014 Marsya Merllissa

All Rights Reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any form or in any means - by electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise - without prior written permission.

No comments listed yet.