Her  Bad Boy

Her Bad Boy

46.2K Reads 4K Votes 31 Part Story
Miss Meow By CutyLyn123 Updated Jan 08

-"He's  not  a  playboy.  But  he's  also  a  badboy"-




RAF,  sebaris  namanya  itu  sering  menjadi  buah  mulut  orang.  Tidak  kiralah  di  sekolah  mahupun  di  mana  - mana  saja,  dia  pasti  dikenali  orang.  Setiap  apa  yang  dimahukan  pasti  dimiliki. Pandangan  helangnya  langsung  tiada  mampu  menandingi.  Bicara  sinisnya  mampu  menggores  hati  sesiapa  saja  yang  dihajati. 

Dia  degil,

Dia  kasar,  

Dia  nakal,  

Dia  garang

dan..

Dia  bad  boy.

Setiap  tingkah,  nasihat  dan  tutur  katanya  yang  kasar  langsung  tak  pernah  melukakan  malah  menyenangkan diriku.   



"Aku  dah  pesan,  bila  nak  balik  tunggu  aku.  Ni  tengok  kau  dah  luka.  Siapa  susah?  Aku  juga!" -  Alfan  Rafisqi



Kata  mereka,  aku  seperti  mempunyai  kekuatan  untuk  menundukan  dan  membangkitkan  semangat  seorang  bad  boy.  Aku  sendiri  juga  tak  mampu  untuk  menafikan  apabila  diri  ini  turut  menginginkan  perlindungan  dia.  Bagaikan  Knight  Shining  Armor,  dia  sentiasa  menjaga  aku  seolah  aku  adalah  berlian  berharga  dalam  hidupnya.



"Kau  bertumbuk  lagi?  Habis  tu  haa  pipi  lebam  -  lebam!"  -  Widya  Arluna

"Aku  lebam  je.  Bukan  kepala  aku  terkulai",  - Alfan  Rafisqi



Disebalik  kawan  yang  mendampingi,  tipulah  jika  tiada  yang  iri.  Aku  tahu  dan  aku  sentiasa  tahu  Alfan  Rafisqi,  bad  boy  yang  digilai  berjuta  gadis  di  luar  sana.  Walau  dia  setia  bersamaku  pasti  akan  ada  gadis  lain  yang  bakal  menggugat  kesetiaannya.  

Tapi  mereka  harus  tahu,  walau  diluarnya  aku  nampak  lemah,  tapi  silap  sama  sekali  jikalau  mahu  merampas  bad  boy  milik  aku!



-◇◇◇◇◇◇◆◆♡◆◆◇◇◇◇◇◇-
| Don't make him show his badside |
-◇◇◇◇◇◇◆◆♡◆◆◇◇◇◇◇◇-




-------------              ------------
A beautiful cover by @mrpoisonous
-------------             -------------



Start;  29/4/19