Heroes From Da Sky

Heroes From Da Sky

35.2K Reads 2.6K Votes 24 Part Story
M I A By MiaSyaza__ Updated an hour ago

Tak tahu macam mana boleh dia terlalu suatu lorong sunyi membuatkan dia terlibat menjadi saksi satu kes perbuatan kejam. Hidupnya yang aman menjadi sukar bila dia menjadi buruan konco-konco Mike.

"Shushhh.. kejap aje. Diam. Aku kata, nanti orang tu nampak kau. Percaya cakap aku" pujuk lelaki itu masih berlembut. Dia tiada masa nak buat lain, selain ini. 

"Tak nak! Nanti kau buat macam-macam nanti", tangis Elina masih lagi terkejut. 

"Aku tau kau kena kejar oleh diorangkan? Kau nampak mereka bunuh orang kan? Kau nak aku tolongkan?" Tanyanya. Laju Elina mengangguk. 

"Bagus. Sekarang diam apa nak aku buat. Aku tak buat lebih pun. Acah-acah aje. Orang tu dah dibelakang,"beritahunya. Kerusi Elina direndahkan dengan dia berada diatas. Bajunya dibuka hingga menampakkan dada bidangnya. 


####

Baru aje lagi. Vote. Komen sangat dialukan. 

MiaSyaza__.

Cover by @azleeyanaa__