I Love You,Incik Boss

I Love You,Incik Boss

17.4K Reads 715 Votes 12 Part Story
EmeraldKris By EmeraldKris Completed

Synopsis

Syafreena,gadis biasa yang telah dikecewakan oleh lelaki yang sangat dicintainya,telah bangkit semula melawan rasa cintanya kepada Rizal dengan melakukan kerja lebih masa di salah satu syarikat terkemuka,Hushford Holding.Dengan bekerja lebih masa bersama bosnya yang sewel,dia mulai jatuh cinta lagi namun kini dia lebih berhati-hati...

"Kalau bos ni pokai papa kedana,saya gerenti sekor awek pun tak nak melekat dengan bos.Lainlah kalau orang macam saya ni.Saya tak kisah dia miskin ke kaya,janji dia ikhlas nak berkawan dengan saya."

"So,kalau saya ni papa kedana,awak nak lah kahwin dengan saya?"                    

 "Apa bos ni?Dengan bos,memang taklah!"Syafreena memuncungkan bibirnya.

 "Okey,bagi saya lima sebab awak tak nak kahwin dengan saya."Aidil memandang anak mata Syafreena.

"Lima je?Mana cukup bos!"Aidil menjegilkan matanya.Eh,budak ni!Lima cukuplah.Cuba bersyukur sikit.

irahadeera irahadeera Jun 12, 2014
Saya duk senyum aje part Aidil nampak rambut menggerebang Syafreena tu. Dgn granddad dia yang paksa dia, dilanda dilema Aidil tu dibuatnya. Hehe. So far so good and I <3 it