Here Comes A Thought• Florence's Misc & Poetry•

Here Comes A Thought• Florence's Misc & Poetry•

11 Reads 1 Vote 1 Part Story
Beth and Florence By -DeathInATarotCard- Updated Oct 12

🌿hi🌿

I'm florence. A socially anxious hufflepuff , I write crappy poems,  I have an unhealthy obsession with bbc Merlin and am,quite frankly, trying to turn my shit around.

Join me? Stay for the ride? 
If you decide to, well,

thank you
I'm sorry.
💛

  • absoluteshite
  • awkward
  • awkwardsituations
  • crap
  • emopoetry
  • gettoknowme
  • hufflepuff
  • life
  • meh
  • miscellaneous
  • miscellaneousbook
  • mood
  • negativity
  • poetry
  • random
  • randomstories
  • randomthoughts
  • rants
  • socialanxiety
  • tags
  • thoughtsofahufflepuff
  • updates
  • weird
  • writing
  • yep

No comments listed yet.