NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Uvey Kardeşim

Uvey Kardeşim

62.6K Reads 2.6K Votes 14 Part Story
mutsuzinsand By mutsuzinsand Updated Jun 24, 2014

Evet be!  Okul bitti sonunda 3 ay tatilim yeppeuu!! Bu yaz olmeden once yapacaklarim listemdeki bazi seyleri yapicam. Mesela parasutle ucaktan atliyacagim. Umarim bunu yaparim. Cunku gotum yemiyor! Buyuk cesaret ister bu.

 G-max'a bindikten sonra kafami yitirdim sandim. Firlatinca seni ne oldugunu anlayamiyorsun zaten o ayri mesele. Kalbin durmus gibi olur nefes alamazsin ha iste o hisi hissettim. 

Eve gittigimde kimse yoktu. Alismistim zaten annemin hergun gelmemesine. Ama annemi ozluyorum. Farkli davraniyor bana. Eskiden ' canim kizim hadi bebegim uyu melegim ' derdi ama simdi ' hadi uyu artik. Gec oldu' diyor. Annem fazlasiyla degisti. 

Babamla ayrildiklarina sevindim. Cunku hergun kavga etmelerinden bikmistim. 

Hemen odama cikip ustumu degistirdim. Okul bittigine gore artik rahattim. İnekleme yok, sabahlara kadar odev yapmak yok. 

Cal keke cal...

Mutfaga gidip meyve suyu cikardim. Salona gecip dream tv'yi actim. En sevdigim sarki caliyordu. Son ses yapip meyve suyumdan bir yu...

Bu arada ekim ismini farkli bi hikayeden aldın dimi dogruyu sole
canusarsoy canusarsoy Nov 20, 2016
Bence isinmadi aşk denen bişey oldu başka bir sebep olmayabilir
AsliSamira AsliSamira Dec 12, 2015
Ayni soyadi tasiyamazlar ki sen babanin soyadini tasiman lazim.
AsliSamira AsliSamira Dec 12, 2015
Ayni soyadi tasiyamazlar ki sen babanin soyadini tasiman lazim.
AsliSamira AsliSamira Dec 12, 2015
Ayni soyadi tasiyamazlar ki sen babanin soyadini tasiman lazim.