Dia Gadis Mafia Cinta

Dia Gadis Mafia Cinta

25.5K Reads 921 Votes 18 Part Story
Chrischell Kwan By chemeyhell Updated Nov 12, 2019

"WOII Jalan tu lain kali tengok depan jangan mata letak kat lutut tu" jerkah nya ke arah ku 

Amboiii tak padan muka handsome tapi takde budi bahasa betul lelaki ni kang aku sunat kau sekali lagi baru kau tau 

"Errr I'm S.. Sorry " agak gagak juga aku apabila berkata sambil menunduk kearah bawah

Lepas meminta maaf aku cepat-cepat berlalu tanpa melihat wajah nya takut Wehh macam nak makan aku jer

....... slow update