No matter what (Phan)

No matter what (Phan)

79.8K Reads 3.5K Votes 15 Part Story
Oliver By MintyTeaMint Completed

(EDIT: okay I'm writing this long after this fic ended just to say yes, it's shit and I really hate it but I don't think I'll delete it. Okay, just wanted to warn whoever is reading this, it's really bad. Also, the author's notes are terribly cringey and embarrassing everything about this fic is tbh)

DAN

I woke up on Monday, the first day of school, as unenthusiastic as possible. I really don't like school. Not because of learning, but mostly because of the idiots who attend it and the teachers who obviously didn't even give a crap if we actually learn something or not. I looked at my clock. I was late, as usual. I put on the first thing that came under my hand and ate in a hurry, then straightened my hair. I rushed out of the house, dad was still asleep and mum was on some kind of a business trip. I came to school and rushed into the history classroom as Mrs. Jackson, the teacher, was just reading the school rules again.

"How nice of you to join us, Howell", Mrs. Jackson said vicio...

StAbMeHpLs StAbMeHpLs Oct 28, 2017
OK I ALREADY READ IT AND WENT BACK TO HERE IT ISN'T CRAPPY U NUMPTY THIS WAS SO GOOD I'm not gonna spoil but I REALLY HATE H-
                              IJKLMNOP 
                              Not gonna spoil lol
Cathers_Daddy Cathers_Daddy Jul 20, 2017
I read as, "today was the day I made America am America" :/ lmao
                              
                              Philly, correction, Boyfriend.
rosecolouredphan rosecolouredphan 2 days ago
By any chance was she nasty ? Did she climb out the window and didn't leave a mark ? Do you love her anyway ?
way-2-many-fandoms way-2-many-fandoms Aug 02, 2017
I AM LISTENING TO THAT SONG WHILE READING THIS HOLY FÛCK 😂
helilise helilise Jul 27, 2017
Well I'm so desperate for books I haven't read yet that I'll deal
Phil_defense_squad Phil_defense_squad Feb 09, 2017
PHIL MY LITTLE BABY DO NOT WORRY DAN IS AS STRAIGHT AS A RAINBOW