Portakal | boy×boy

Portakal | boy×boy

219K Reads 21.6K Votes 96 Part Story
Beyz By vampiryazar Updated 3 days ago

Alp: Evet. Geziye geliyormuş. 

Fatih: Abi o zaman bulursun amınakoyim. 

Fatih: Geziye on erkek geliyor. 

Alp: Yüzlerini bilmiyorum pezevenk. 

Fatih: Sana elle tutulur bir bilgi verdi mi?

Alp: Vücudunu attı. 

Doğan: Üff gruba atsana yardımcı olayım

Aykut: Link ver kardeşim 

Aykut: Pardon beyler yanlış oldu

Fatih: Gezide herkesi soyarsan bulursun. 
Alp: Nasıl soyayım amına koyduğumun kafasızı? Bunlar portakal mı? Direkt soyunun bir vücuta bakıp çıkacağım mı diyeyim? 

Texting
Boy×boy
Küfür içerir.

  • anonim
  • boy×boy
  • erkek
  • evran
  • gavat
  • gezi
  • grup
  • ingiltere
  • lgbt
  • loveislove
  • nude
  • portakal
  • text
  • texting
  • öpücük
Babam boyle pasta yapmayi nerden öğrendi ???mdkdlspsooekskxkkxkxkxkzkzlzos
Çarpılıcan VE EVET BEN YİNE YENİ YENİDEN BAŞLADIM FŞSŞFNSŞFM
Allah sahibine falan bağışlamasın. Onu öldürüp bana bağışlasın. Çok amin
LAN HERKES FLO BİLMEM NESİ FALAN DEMİŞ. ADAMI NASIL STALKLADIYSANIZ ARTIK AMK DLEMFKDŞEMDKDLEK EJDERHA
                              
                              VÜCUDUNU TANIDILAR AMK RL3MFOEĞ3MFIE
cici_bebe_ cici_bebe_ Sep 08
Kamyon'dan geldim inş bağlantıdan spoi yemiş gibi olmam betimlemim aq