İlk Öpücük

İlk Öpücük

30.4K Reads 603 Votes 3 Part Story
Ronronnsty By Ronronnsty Updated Apr 05, 2014

Yeni okul yeni çevre yeni arkadaşlar.Babam böyle söylemişti.Aslında tam anlamıyla yeni sayılmazdı.Annem öldüğünden sonra bu kasabadan taşınmıştık.Ama babamın işi nedeniyle tekrar bu küçük yere gelmiştik.Dokuz yıl olmuştu..

İlk okulu burda okumuştum.Berbattı.Çünkü çirkindim sivilcelerim ve diş tellerim vardı.Şimdi ise daha şirindim yani,sanırım.

Arabadayken bunları düşünüyordum.Babamın bana seslendiğini bile duymamıştım.En sonunda bağırmış olacak ki yerimden sıçradım.

-Elif artık şu koca kıçını ordan kaldırıp bana yardım eder misin ?!

Ne kibar bir babam var değil mi?

Onun bu sözüne karşılık gözlerimi devirerek arabadan indim.Valizimi aldığım gibi eve doğru koşmaya başladım.Sakarlık burada bile peşimi bırakmamış olacak ki,altımdaki kocaman taşı göremeyip önce valizim sonra da ben birlikte yere yuvarlandık.Ve karşıdaki güzel bacaklı kızlar bana gülüyordu.Onlar ne ara oraya gelmişler di ki? 

İlk günden sıçtın be Elif..

Yatağıma uzanmış bunları düşünürken,odaya çok sevgili babacığım ...

Trollbiryalaq Trollbiryalaq Jul 21, 2017
Wattpad'da hani hep ilk öpücük- öpüşmek falan varya çok normalmiş gibi geliyor. Ama gerçekte olsa abilerim ve babam ağzıma s*çmışlardı. 😂😅
stiles_-buse_-perrie stiles_-buse_-perrie Jul 06, 2017
Bune cesarettir yarappim 
                              Seni tanımak istiyorum yiğidim
                              Beni ara
ElifDirmilli9 ElifDirmilli9 Mar 09, 2017
Ben olsam o kızın yerinde aynı şekilde abim li konuşur gider o kızlara dalarım oracıkta
GeceMavisiUnicorn GeceMavisiUnicorn Jun 27, 2017
Yaaaa yazar buraya kadarki yerleri resmen benim için yazmış .   O  kadar sakarımki Şu an her yerim yara bere içinde 🤕
EbruAkayy EbruAkayy Jul 25, 2017
Hayatımda gordugum en igrenc kitaplardan biri. Bir de kıyafet secicez diyor. Ya sen kız değil misin böyle bir kitabi yazmaya nasıl yüz buldun?
- - Aug 27, 2016
Sert seks duskunu kizlar msj atsin yaş farketmez msjda hunharca sikişip şelale gibi iliklerine kadar bosalmak isteyen msj atsin