R U B I E N A

R U B I E N A

1.5M Reads 85.2K Votes 60 Part Story
Mardelll By Mardelll Updated 3 hours ago

[MATURE CONTENT] ⚠️


Rubiena seorang gadis yang bernasib malang. Sejak kecil lagi hidupnya sudah berantakan sehingga ke dewasa. Tetapi dia sentiasa tersenyum dan positif sikapnya. Hidupnya hanya untuk adik perempuannya.

Zach Stanislav seorang professional driver yang hidupnya bernasib baik. Sejak kecil lagi hidupnya mewah dengan gelaran anak billionaire Romania. 
Walaupun sikapnya sombong dan kasar. Tetapi dia seorang yang baik hati dan penyayang. 

Ekspedisi mendaki dan menjelajahi puncak gunung Himalaya telah menemukan mereka berdua. Terdapat perbalahan kecil di antara mereka sehingga terperangkap di dalam ribut salji.

- Nama penuh kau?

- Rubiena Haiyan.

- No wonder perangai kau macam budak ribena!

- Cocky! 

- Pardon? Aku sumbat c**k aku dalam mulut kau! 

Rubiena tercengang.


Adakah bait cinta akan terbit di dalam hati mereka atau hati mereka sudah keras seperti salju gunung Himalaya akibat kisah lampau.

Adakah seorang anak billionaire mahu hidup bersama dengan seorang gadis yang hidupnya sudah hancur sejak zaman kecilnya. Yang tidak mengenali apa itu makna kasih sayang dan cinta.




                   ~ Welcome into Mardelll world ~

  • 18sx
  • adultromance
  • billionaire
  • expedition
  • gunung
  • himalayas
  • kawan
  • malay
  • mature
  • melayu
  • novel
  • race
  • romance
  • romancefanfiction
  • rubiena
  • sexscenes
  • suspend
  • zach
AzaLiza9 AzaLiza9 Apr 13
Sisss rubiena ni bl lg nk updateeeeee cpt la skit update xsaba ni
Tak bolehlah macam tu.  Diorang masih kecil.  Takkan nak pisahkah diorang
😭😭 meningatkan aku dengan cerita Filipino dahlil may isang ikaw tau tak. Sedih gilaa 😭 tak boleh kalau budak budak cakap macam ni huaaa
Kau masih kecik  wei.  5 year's old. Cemana kau nak sara diri kau.
hahaahha, eii aku lapan tahun sibuk selesaikan darab matematik.. Kau cakap kau dah besar, bapak ah 😂
Bru 8tahun kot . Tak kan la budak 8 tahun bole berpikiran yang diri dia tu dah besar ? hahaahhahaahahha mmg anak kecil pun