Musuhku Encik Suami

Musuhku Encik Suami

27.2K Reads 884 Votes 22 Part Story
ChickGirl By CallMeSazzy Updated Feb 04

Ungku Harraz lelaki yang dikatakan paling hensem dan bergaya disekolah.Ramai yang tergilakan dia disebabkan penampilannya yang boleh buat semua wanita didunia ini meleleh air liur.Memang hensemlah.Tak jemu dipandang.Tapi..masalahnya dia sombong !

Crèèttt..Musnah Harapan guwee..

Kamilia Hazel gadis yang sporting.Happy go lucky (iyeke?) Kat sekolah tu,dialah paling famouse.Ramai lelaki yang confess kat dia tapi kena reject semuanya...

Püīihhhh~

Masing masing bermusuh.Masing masing ada hasrat dengki dan benci.Tapi,macam mana dalam benci boleh timbulnya rasa suka ?Sayang ? Dan...cinta ?

"Aku..aku cintakan kau."~Ungku Harraz.

Bila luaran nampak keras.Macam batu.Tapi,rupa rupanya ada perasaan~'

Lagi lagi terkenal dengan sifat egonya yang tinggi melangit.

"Kau nak buat apa ni ?" ~Kamilia Hazel

"Nak mencipta kebahagian bersama kau." ~Ungku Harraz.

Swéët ke camni ? Iyuuuu :")

"Kau betina sundal !Kau rampas hak aku !Aku akan hancurkan hidup kau !" ~Tiara Alina

Baru je nak bina mahligai cinta,datang pula perempuan gila yang jadi orang ketiga dalam hidup Ungku Harraz dan Kamilia Hazel.Kacau ah !

"Saya tak minta awak jadi isteri saya tapi saya nak minta awak tolong cintakan saya." ~Andra Rifzal

Lagi sekor manusia yang kuat tengok drama melayu pukul 9 malam.Aish !

Dapatkah Kamilia Hazel terima Ungku Harraz yang sudah dianggap seperti musuhnya ?Atau dia tawar hati dengan lelaki itu dan belajar mencintai Andra Rifzal .Bagaimana pula dengan ugutan Tiara Alina ?Mampukah dia tanggung segala dugaan dunia ini ?


JaNgAn BeRmUsUh,NaNti JuDuH~'|•

  • gaduh
  • harrazel
  • musuhketat
  • random
  • sombong
  • spm
  • sweetke