Crap Only Directioners Will Get

Crap Only Directioners Will Get

1.1M Reads 82.7K Votes 100 Part Story
Olivia (or bae) By _TeenageFangirl_ Completed

This is a book that will be filled with stuff that you will only get if you're a directioner. It will have inside jokes, goofy imagines, struggles of being a directioner, and anything else that is funny involving 1D that we can think of. Hopefully it'll make you laugh, and make liquid shoot out of some sort of opening from your body. Enjoy!

ALSO MAKE SURE TO CHECK OUT CRAP ONLY DIRECTIONERS WILL GET 2!!!!!!!! http://www.wattpad.com/story/16892272-crap-only-directioners-will-get-2

© _TeenageFangirl_ All Rights Reserved

sure whatevah u say big guy! xD i watched that vid recently and broke out in legit tears
Oh man, and yeah, I get wet every time I watch them :P Can't wait to read!!! :D :D
sunnysidek sunnysidek Sep 24
OMFG DAT GIF!!!!!!👆😱😱😱😱😱😱 Ppl plz keep replying to my comment so I can come back here and watch dis again and again. Thank u in advance to all those lovely ppl who do!😙💗💟💕
that was soo me lol I need a life,but I give up my life 2 One Direction xD
                              :s
Zouis_1D5 Zouis_1D5 Feb 07
Is it just me, or did it look like ( in the gif ) Zayn was saying I love you