Projek Bantah Kahwin

Projek Bantah Kahwin

485K Reads 15.5K Votes 63 Part Story
Mina Abris By Mina94 Completed

10 tahun lalu, waktu mama Umi aku tanya pasal kahwin.

“Kahwin? Nak~,”

Sekarang,

“Kahwin? Mak dah makan ubat ke belum ni?,”

Aku, Lisa bersepakat dengan lelaki pilihan mama aku si Daniel tu, untuk tidak menjayakan rancangan mama kitaorang. Aku tak nak kahwin pasal tak ada cinta dan kerana usia aku yang baru 16 tahun ni. Come on lah, siapa nak kahwin macam ni zaman sekarang ni?

Tapi sebab Daniel tak nak kahwin tu, aku tak tahu lah kenapa. Mungkin pasal dia dah ada teman wanita dia sendiri. Tak tahu. Yelah, dia kan kacak, tinggi tak kan lah tak ada. Mustahil. Melainkan dia tu ‘Lain’

So semoga berjaya buat kami.

Mina94 Mina94 Jun 22, 2014
@typanpan T.T ARIGATOOOOO... SUKI DAYO. HONTO!! APAAN HAHAHAHAH.. THANKIES YO
puterifara puterifara May 09, 2014
terus i went to the kitchen buat teh cicah roti jacob. subhanAllah. baik jua bkn Ramadhan ceta mu ane, marr..