NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Me and The 12 hottest teachers [EXO]

Me and The 12 hottest teachers [EXO]

162K Reads 9.3K Votes 22 Part Story
missbroom By missbroom Updated Oct 19, 2015

''chara, saya suka kan awak'' Sir Sehun

''If you love someone else then you go. Don't care about me'' Sir Kai

''Saranghae'' Sir Luhan

''I will always beside you'' Sir Baekhyun

''Don't make me fall for you'' Sir D.o

''Chara, why you are so cute'' Sir Chanyeol

''I will protect you'' Sir Kris

''Awak comel'' Sir xiumin

''Love someone who love you'' Sir Chen

''it's ok if you dont love me'' Sir Lay

''Jangan cuba untuk permainkan perasaan saya dan kawan2 saya'' Sir Tao

''can i love you?' Sir Suho

Diantara kedua dua belas guru tersebut siapakah yang akan Chara pilih? Diantara mereka siapakah yang Chara cinta? How can the twelve hottest teachers in Empire High school can fall in love with Chara?

nafra1234 nafra1234 Jun 04
Untungnya dpt cikgu mcm dorg ni.klau mcm nilah skolah saya,hari2 dtg skolh tak kesah lah sakit ke tidk dtg jgk.
nafra1234 nafra1234 Jun 04
Lps ni takde lah aku buat kerja lain waktu subjek sejarah..mesti tak boring,bestnya...
YayaErxa YayaErxa Apr 23
Aku nak pengsan jap... srs ahhh music... lepasni highnote aku ngan lownote aku mesti sama taraf ngan dia.... Subject fav dowhh music
nafra1234 nafra1234 Jun 04
Klau nk ckp dgn kai dpn2 mesti penatkan nk mendonggak pandang dia.yelah cikgunya tinggi.
Kalu cikgu sakit.. sy rawat cikgu ea.. *kenyit mata kat chanyeol*.
Yeollie_Girl Yeollie_Girl Oct 22, 2016
Kali ke tiga baca..srsly aku ni😂😂 xbosan lol baca ff ni..