Kasih Yang Hilang

Kasih Yang Hilang

485K Reads 20.1K Votes 69 Part Story
Nxraz_wn By Nxraz_wn Completed

- Completed -

Airen Rafeqah dan Husna Maisarah dua sahabat yg berkawan sejak kecil. Airen dalam diam mncintai seorang lelaki tanpa pengetahuan Husna. Namun segala perasaannya terpaksa dibuang demi kebahagiaan sabahat baiknya.

Namun, perancangan Allah lebih baik. Satu kejadian yang berlaku menyebabkan Airen tidak dapat memaafkan dirinya sendiri. Dan lelaki yang dia cintai terus menerus membencinya.

"Sebab kau Husna meninggal. Jangan ingat kau akan bahagia. Aku akan buat kau menderita. Kau ingat tu !"
 -Airez Radhwan

"Saya tak bersalah. Semua berlaku ini adalah disebabkan kemalangan"
- Airen Rafeqah

"Kalau Allah ambil Airen macam mana Allah ambil Husna suatu hari nanti, jangan tanya kenapa. Sebab kau manusia tak tahu bersyukur dengan apa yang Dia bagi ! Cuba sayangi dia seperti kau sayang Husna dulu"
- Adam Rafiq

"Kenapa tak bagitahu je Husna yang kau cintakan Airez? Kau pentingkan orang lain dari diri kau sndiri. Hati kau juga yang sakit"
 - Farah Nadirah

  • airen
  • airez
  • bestfriend
  • ceo
  • cinta
  • crush
  • dendam
  • doktor
  • kahwin
  • kahwinpaksa
  • kemalangan
  • malay
  • marriage
  • pembunuh
  • romance
  • sedih
  • setia
  • shortstory
  • sweet
Nraqyla Nraqyla Mar 22
Assalamualaikum kepada penulis and pembaca 😘 i baru nak baca this story 😬
Best ada member mcm ni. Seorg sedih yg lain ada utk ubat kesedihan rkn😿
xsdfazc xsdfazc Aug 03
mana mana je ada husna jgn yg ni pun kerja ambik laki orang je 🙄😂