[COMPLETED] 아내(Isteri) | 전정국(Jeon Jungkook)

[COMPLETED] 아내(Isteri) | 전정국(Jeon Jungkook)

43.6K Reads 3K Votes 51 Part Story
pikachupisang🐥 By seoknochu Completed

"Kau isteri aku dan tanggungjawab kau adalah tunaikan kehendak suami. Dan suami kau ni nak kau layan dia puas-puas"


Start : 12/11/17
End : 28/04/18

  • bangtanboys
  • bts
  • btsfanfiction
  • btsmalayfanfic
  • cooky
  • fanfiction
  • jeongguk
  • jeonjungkook
  • jjk
  • jkbts
  • jungkook
  • jungkookfanfiction
  • malayfanfic
  • nochu
  • wattys2018
  • 방탄소년단
  • 전정국
Chim_Heart Chim_Heart Jun 19
Macam mana dia nak explaine kalau si jeon jungkook nie ashik potong bila dia nak cakap....aduiii pening dapar laki camnie
Fiqasuga Fiqasuga Jun 29
Hahaha pergh terus terang bhaii hahahaha sial lah yoongi 😂😂
balqsfauzi balqsfauzi Jun 18
Hengko nihh, kalau takde dia hengko kena belasah dgn jenguk tu
balqsfauzi balqsfauzi Jun 18
Terbaeklah Hoseok, sib baik hengko ada kalau tak Yoonjae dah mati
Jenah_ah Jenah_ah Jun 16
Ovum jela wei sperm lain hari waktu dan tahun sperm kau tamaju sngat
Chim_Heart Chim_Heart Jun 19
Bodoh nyaaa....kata benci sangat...keling betullah dapat laki cam nie