[OG] Fat girl [BTS VERSION]

[OG] Fat girl [BTS VERSION]

3.7K Reads 1K Votes 36 Part Story
Jein By jihyomell Updated Apr 03

Kerana satu perasaan iaitu; 
 
Cinta,

Aku rela dimaki, dicaci, dibuli

Disebabkan saiz badan aku yang berbeza dari orang yang berada disekeliling aku.




Sila tekan butang 'read'

?271117?
✌??????✌



Cover by: @yoon_jaemi

AMARAN❗
Idea berterabur ?

Kalau tak suka buat cara tak suka. Takyah nak jugde cerita aku bagai ?

❌No copycat ? Aku susah payah perah otak senang-senang kau nak tiru ? Nanti aku jual kau kat polla thai ? ❌

  • bangtan
  • fat
  • generalfiction
  • girl
yeosea- yeosea- Jan 25
Kalau aku tndih je la 7² tu. Kau dpt penyetkan sekali gus ape
Don't worry, gemok is awesome 😆 and comel mcm kuih pou 🙈
swagassuga swagassuga Jan 20
Aku sparring si Tae ni jugak karang...xpasal² anak Kim sorang ni arwah
Taehyung jahat *lari pergi kearah daehwi* ini untung nya ada skandal 😂😂😂
yeosea- yeosea- Jan 25
Takpe, nanti kau kene buli fat tu jugak jadi peneman *merapu*
Siapa lah crush hang tu weih nak jaa aku cepuk guna selipar jepun mak aku biar insaf sikit itu anak