NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
THEY CALL ME THE HALF BREED

THEY CALL ME THE HALF BREED

356K Reads 10.7K Votes 28 Part Story
Zara By Hamera Completed

PROLOGUE !!!!  SMACK Damn it, I thought, that really hurt..  CRACK !!! Owwwww I felt a rib break....  CRUNCH !!! There goes the nose again ....  PUNCH After PUNCH, KICK after KICK, Blood dripping from my mouth, my nose, my ear, the constant punches blinding me in one eye...my ribs cracking with the force of the kicks..I was being thrown like a foot ball from one person to another..their laughter ringing in my ears..their comments breaking my will...their beatings killing me slowly...  I am ELIZABETH, 16 years old, born to a werewolf father and a human mother, I grew up in the SHADOW PACK, all my life I have been bullied....tormented...beaten...abused, because THEY CALL ME THE HALF BREED !!!!!!!

EmilyRosemond EmilyRosemond Dec 31, 2016
If I had known the last over 20 chapters was missing I wouldn't read this book.
khari_forrest khari_forrest Sep 17, 2016
I know no body knows what this is but it kinda reminds me of the anime cartoon inuyasha
Hi! My name is LYRIC and I like HORSES, and I'm SIXTEEN, and there are so many UNNECESSARY capitalized WORDS that it is making my BRAIN HURT!!!!!!!!!!!!!!! also too many EXCLAMATION points.
Keekeeburst Keekeeburst Apr 25, 2016
I was thinking about Black Butler, when I saw the name Elizabeth, but thats wrong cuz I feel like Elizabeth has the perfect life.
xEAONDx xEAONDx Jun 29, 2015
My name is Elizabeth! OMG! I have never read a story with my name as the se character. That is so cool... hehe! ☺
AnimeLover416 AnimeLover416 Jan 04, 2015
I love this story, can't wait for you to update the second one. Wait that came out wrong I don't care when you update as long as you do on your terms and your time. Yeah that's better