Abim

Abim

148K Reads 5.5K Votes 40 Part Story
Özge By ozgezkn Completed

İstekleri ve abisi arasında sıkışmış bir kız.

Kardeşini korumak için her şeyi yapan bir abi.

Ailesinden bulamadığı sıcaklığı arkadaşlarında arayan bir kız. 

Tek istediği sevgilisini korumak ve onunla olmak olan bir oğlan.

Geçmişten gelen düşmanlar.

Çıkmaz Sokaklar.

Bazen hüzünlü ve bazen güzel olan anılar.

Hepsiiii bu kitapta :)

(Ve tanıtım olmayan tanıtımından kitap bittikten sonra kurtulan bir yazar.)

-İkinci kitap 'Sevgilim' le devam ediyor.

vinipon2 vinipon2 Apr 27
ben svgili hikayelerinden çok abi kızkardeş hiikayesi okurum ellerine sağlık :)
DuyguAlev DuyguAlev May 17
Ya benim bir abim olaydı ne olurdu sanki yeminle abi özlemi çekiyom yok böyle bişey 😀😀
dilbertsnck dilbertsnck Aug 26
Başarılarının devamını dilerim. Allah yolunu açık ve aydın eylesin.
Aynn ben de öyle şeyler sevmiyorum zaten konuya daha sonraları fln baktım da superr
Biliyor musun hep böyle bir hikaye aramıştım yazdığın için teşekkür ederim
https://www.wattpad.com/story/64790156 kitabıma bi bakar mısınız ilginizi çekeceğinden eminim..