[C]flower|j.jungkook

[C]flower|j.jungkook

6.5K Reads 967 Votes 9 Part Story
yoonginology. By Kooksbae- Completed

Namja itu tersenyum sinis ke arah Jihyo. " Kau yakin ke yang cikgu hensem yang kau cakap tulah yang beri kau bunga setiap hari? " Soalnya. 

" Yalah! Siapa lagi kalau bukan Jaerim?! " Jihyo bengang. 

" Okey. Buktinya? " Namja itu menyoal lagi. 

" Di- dia tengok aku setiap hari! " Jihyo memandang ke arah lain. Tidak betah dia memandang namja itu. 

" Hey. Look. Kalau aku tengok kau setiap hari, kemungkinan besar juga aku yang bagi bunga tuh kan? " Namja itu tertawa. 






Status ; short story. 
Warning ; Copy not allowed. 


© cikjeon-

  • chaewoon
  • flower
  • jaerim
  • jeonjungkook
  • jihyo
  • jungkook
  • seunghyun
  • shortstory
  • songjihyo
  • sweet
sweetbae19 sweetbae19 Nov 09, 2017
Tp aku benci kau..🌚🌚
                              
                              Jungkook-😑😑😑😑
                              
                              Me-just kidding!!
Foreverminho97 Foreverminho97 Dec 27, 2017
Sah ni...jungkook merangkap kpd pakcik jaehyun ada hati kat cikgu jihyo 😂
sweetbae19 sweetbae19 Nov 09, 2017
Aucchhhhh rase mcm pak cik si budk tu bagi..ahahah rasenye lah
Jangmi_97 Jangmi_97 Dec 24, 2017
Belum tngok lg dah kata cmtu, nnti Jihyo pasti trkejut beruk bila tngok kehenseman uncle Jaehyun