For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
Wake Up Noona ! Only Me Love You ( KTH )

Wake Up Noona ! Only Me Love You ( KTH )

20.9K Reads 2.5K Votes 56 Part Story
kim seokjin@kim yinhoo By kimyinhoo Completed

- Huh ! kau sudah laa tua dari aku ! muka macam najis ! ada hati nak suka kat aku huh mampos ah .. 

- Dasar yeoja gemuk tak sedar diri .

- Aku tak berani nak tolong dia , macam mana ni ? aku suka dia but aku takut nanti hyung marah kalau tolong dia .

- Gomawo ??? sebab sayang dan layan noona , saranghae ?? noona sayang ??? macam saeng noona daa . Nanti noona balik kita jumpa ye .


- ??? Nak noona ucapkan tu betul ' betul cintakan ??? Noona nado saranghae , ??? Akan tunggu noona sampai noona balik ye noona .. walau noona lagi tua beberapa tahun ??? akan tunggu noona juga .


baca laa seterusnya k ....

  • fanfiction
  • hyuna
  • jihyo
  • jungkook
  • jungmyeon
  • lisa
  • namjoon
  • seokjin
  • sungjae
  • suzy
  • taehyung
  • yonghwa
Terkejut aku dgn typo tercekik pinggang boleh mati tu. Bercekak kan betul dia.
Kooksbae- Kooksbae- Mar 23
MAIGADD, JINN? YESHH, YESHHH. ANDA JANGAN PERCAYA CAKAP BERUK TUH.
Kooksbae- Kooksbae- Mar 23
DEHEL. NAK BAGI JE BERUK NIH MAKAN KASUT, SUKA HATI NAK UGUT NAMJOON.
BTSXOXO03 BTSXOXO03 Sep 12, 2017
Ehhh lgi menyirap lk aq gan ko nii nk bgi flyingkick nii 😒 pupus manusia bernme jungmyeon≡^ˇ^≡
BTSXOXO03 BTSXOXO03 Sep 12, 2017
Pukul je kasi mati manusia tk berhati perut cam tu erkkヘ( ̄▽ ̄*)ノ