Wake Up Noona ! Only Me Love You ( KTH )

Wake Up Noona ! Only Me Love You ( KTH )

14.2K Reads 2K Votes 56 Part Story
kim seokjin@kim yinhoo By kimyinhoo Completed

- Huh ! kau sudah laa tua dari aku ! muka macam najis ! ada hati nak suka kat aku huh mampos ah .. 

- Dasar yeoja gemuk tak sedar diri .

- Aku tak berani nak tolong dia , macam mana ni ? aku suka dia but aku takut nanti hyung marah kalau tolong dia .

- Gomawo ??? sebab sayang dan layan noona , saranghae ?? noona sayang ??? macam saeng noona daa . Nanti noona balik kita jumpa ye .


- ??? Nak noona ucapkan tu betul ' betul cintakan ??? Noona nado saranghae , ??? Akan tunggu noona sampai noona balik ye noona .. walau noona lagi tua beberapa tahun ??? akan tunggu noona juga .


baca laa seterusnya k ....

  • hyuna
  • jihyo
  • jungkook
  • jungmyeon
  • lisa
  • namjoon
  • seokjin
  • sungjae
  • suzy
  • taehyung
  • yonghwa
BTSXOXO03 BTSXOXO03 Sep 12, 2017
Ehhh lgi menyirap lk aq gan ko nii nk bgi flyingkick nii 😒 pupus manusia bernme jungmyeon≡^ˇ^≡
BTSXOXO03 BTSXOXO03 Sep 12, 2017
Pukul je kasi mati manusia tk berhati perut cam tu erkkヘ( ̄▽ ̄*)ノ