Isteri Jeon | 전정국

Isteri Jeon | 전정국

4.9K Reads 793 Votes 9 Part Story
「LoVe」 By ExoLArmy_Mongji1 Updated Dec 27, 2017

[ON GOING]

  • jeonjungkook
  • kimtaehyung
  • parkjimin
  • roseannepark
  • songjihyo
cutie_kanata cutie_kanata Sep 08, 2017
Ishk..  Sebab ang la rosak semua nama mak tiri.. Kejam ngek 😡
kookacola- kookacola- Oct 15, 2017
Aigoo anak tiri rupanya. Weh tapi anak tiri pun dia masih ANAK kau jugak weh. Kau ada tanggungjawab jaga dia walaupun dia bukan darah daging kau 😤
kookacola- kookacola- Oct 15, 2017
Yeap sudah agak dah kau suruh dia buat kerja tak senonoh. Yah tak sangka pulak kau ibu ayam 😌
farahjoefry farahjoefry Sep 08, 2017
Best lah.. mana ada tak best.. cerita syaz semuanya best.. good luck syaz.. hwuaiting!!
kookacola- kookacola- Oct 15, 2017
Kau suruh dia buat benda rak baik memang lah dia takkan buat 😑
kookacola- kookacola- Oct 15, 2017
Eyh sila meninggal please aku pun tak nak tengok kau ada menyemak jat ff syaz di sini 😤