NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Yeni Evim-iz

Yeni Evim-iz

119K Reads 7.2K Votes 25 Part Story
selinn- By selinn- Updated Mar 22, 2014

Yeni Evim-iz

Jong In: 22 yaşında, üniversiteden yeni mezun oldu.Fotoğrafçılıkla ilgileniyor ve okuduğu sıra part time çalıştığı işinden kazandığı para ile bir ev tuttu , kendi ayaklarının üzerinde durmanın zamanı geldi.



Kyungsoo: 23 yaşında . Annesine saygısından ve bir ideali olmadığından sıkıcı bir üniversite bölümü okudu.Şimdiyse özel bir şirkette geliri yüksek bir iş teklifi geldi. Bu yüzden Seul'e geri döndü.



Peki , tek bir ev iki yabancıya kapılarını açabilecek mi ?



Not :  Fic Yaoi'dir. ( Boy x Boy Love ~ ) Bu yüzden cinsellik içeren kısımları mevcut. İğrenenlerin okumaması rica olunur . *-*

GallifreyliElia GallifreyliElia May 11, 2016
Bak söylüyorum şimdiden mdkdksl çok kolay fic beyanmem dkndosmd
                              SIRF KAPAK FOTOSU VE KAYISISIZLIKTAN BURADAYIM İÇİMDEN Bİ HİS İYİKİ OKUYCAM DİYOR DKDMLSMDODMDK
RainaTheBestKiller RainaTheBestKiller Jun 22, 2016
Kyungsoo benim fav exo üyem ve o benim aşkım ömrüm :c. Neyse bi kızla beraber olmadığı sürece istediği erkekle nonoşluk yapabilir ^-^ seni seviyorum kyungsoo oy <31
- - Apr 12, 2015
ıste bu da benım kayıp ıkızım... vah kader ortagım gel bı sarılalım :( aadfsaadg
tigli_evra99 tigli_evra99 Apr 04, 2015
kim hyun joon ve bir kizda da boyle bir sey olmustu sarkinin klibini cekiyorlardi herhalde
itsmelilith itsmelilith Jun 03, 2014
Ruh öküzünü okuyup sonra buna damladım senin gibi yazarlar fazla yok ama smut olaydı iyiydi inş bunda vardır
MasterIsASlave MasterIsASlave Jun 02, 2014
@MaNgaKa09 yarim mi ? Zaten daha ilk bolumu ikumadimda ikinci bolumu tam bitiremedim :S