NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Otherworld

Otherworld

641K Reads 19K Votes 24 Part Story
Rotty By rotXinXpieces Updated Aug 25, 2016

A short story collection based off my series, the Underworld Chronicles!
Contains homosexual relationships, graphic adult themes, and explicit content.

notalexa666 notalexa666 Mar 10
lmao nah i'm not crying there's just like salt in my eyes hahahaj
insanityangel insanityangel Aug 15, 2016
Damn they must have some industrial steel rods in there 😂😂
BeliaI BeliaI Dec 21, 2016
Their love is so deep and trusting and just beautiful ;-; I love it so much
TomaCosmina TomaCosmina Nov 06, 2016
Honestly, my favorites are Lucifer and Hades xD I don't know even know why lol
insanityangel insanityangel Aug 15, 2016
😂😂😂 Hanni doesn't have a sweet tooth. I feel that sometimes
dosplitsonsatansdick dosplitsonsatansdick Sep 16, 2016
I don't inwo who you are but I'm gonna find ya and kill ya real bad