DEĞİŞİM BAŞLASIN :)

DEĞİŞİM BAŞLASIN :)

53.8K Reads 2.5K Votes 13 Part Story
-StARDusT By -StARDusT Updated Jun 23, 2014

Ben bu okuldakilerin hayatlarını alt üst edicem . Bu okula kendimi göstericem . Onların benim hakkımdaki düşüncelerini değiştiricem. Özellikle de "onun"*                                                                                Şey yani değiştirmeye çalışıcam                                                                                              ********* O BENİM HAYATIMI DEĞİŞTİRMEDEN ÖNCE ***********

    goddessdea goddessdea May 29
    Yani izleyemiyecez ama (okuyacaz çünkü) snşıbuslbs /çok komikim/ 👏
    Nyks_0 Nyks_0 Feb 09, 2016
    Koçum arkandayız. Canını sıkan kişi varsa gel beraber halledelim (dovelim)
    pelincoskun54 pelincoskun54 Dec 28, 2016
    Evet oluyorlar ben devletten özele geçtim ve çok iyi arkadaşlarım var