(preview) GANTUNG: 2 - sebuah novel Nadia Khan

(preview) GANTUNG: 2 - sebuah novel Nadia Khan

15.5K Reads 245 Votes 1 Part Story
Buku Fixi By BukuFixi Completed

Sambungan novel bestseller GANTUNG.

Dia membuka nota tu dan menunjukkannya pada Gibbs; KJ turut menjenguk.
"What does this mean?" tanya Gibbs.
"Tak tahu. Mungkin... apa yang aku pernah buat kat sekolah?"
"Seriously, Ray... takkan kau rasa ni ada kena-mengena dengan sekolah?"
"Melainkan kau ada buat benda lain yang kitorang tak tahu," sampuk KJ.
Kalau bukan tu, aku kena mengaku semua kesalahan aku. Kesalahan yang mungkin aku buat secara tak sengaja atau di bawah sedar. Kesalahan yang aku buat lepas dah tinggalkan SMCGT - dan aku jadi manusia heartless yang tak lagi korang kenal...

blacktoru46 blacktoru46 Jun 23, 2017
Dah ada dekat pasaran ye.. Kena beli ni.. Gantung 1 dah ad.. 😀😀
sxxzies- sxxzies- Jul 13, 2017
Buku dh mula jual kt mph right? Slain mph ade x bookstore yg jual buku nih?
_behaviour _behaviour Aug 28, 2017
Remind me of the last conversation with my good friends. He the one who told me about the launcher of this book... :-( 
                              Whtever! he's sucks tho
bubblemint_ bubblemint_ Sep 22, 2017
demmit like this.. gantung yg first x leh go on lagi..  baca lak preview gantung 2 ... shitty feelings in my heart .. :D x sabar nk bli
16sissy_ 16sissy_ Jul 10, 2017
plsss update lgi...best sangat..kalau tak busy tlg cpt sikit  hehehe
rosehazell rosehazell Oct 25, 2017
Buku gantung pertama best giler giler kot ...haishh teringin la pulak nak baca yang no 2 ni tapi mak tak kasi beli sob..sob..