14 Years Old Marriage(update)

14 Years Old Marriage(update)

70.9K Reads 2.2K Votes 49 Part Story
XleXanDra By XlnnXqss Updated Dec 19, 2018

Siapa sahaja boleh terima kalau tiba tiba kena kahwin waktu umur 14 bagi pihak perempuan. Lelaki pula berumur 16. Bukankah kedua duanya masih mentah dan masih ada tanggungjawab sebagai pelajar. Boleh kah mereka membahagikan masa dengan tanggungjawab yang besar itu. 

Bagi ALYN ALYANA apa yang terjadi kepada dirinya adalah satu kejutan yang besar buatnya. Semuanya bagaikan petik jari je. Tup tup dah nikah dah. Tup tup dah ada suami dalam umur 14. Memang gila. 

Bagi HAKIM AKMAL pula tanggungjawab yang digalasnya memang cukup besar. Menjaga anak dara orang bukan sesenang yang di fikirnya. Memang pening kepalanya melayan kerenah pelik pelik dari isteri terlampau mudanya itu. 

"Jangan nak panggil aku sayang. "

Akmal hanya menjongket kan keningnya untuk bertanya. 

" Sebab aku tak suka. Geli tahu tak. "

Bahagia yang dicipta punah dengan kehadiran IQRAM kekasih lama Alyn. Masih dia mencintai gadis itu walaupun dia tahu gadis itu sudah berpunya. Tapi kisah apa dia. Kalau dia kata tu hak dia sampai bila bila itu akan jadi hak dia. 

" Kau milik aku walau apa jua keadaan sekalipun, sayang. "









Aku sebenarnya nak bagitahu... Sinopsis aku tak pandai buat. So pandai pandai korang seronok dengan Story line aku. Baca dulu semua bab baru  judge. Okay. Maaf Story ni tak ada unsur 18sx ye... Kalau nak adegan tu pergi baca Story lain. Thanks.

  • bored
  • ignore
  • kidsmarriage
  • love
  • matter
  • sweet