Cinta Si Kubis Hijau -p.j.m+

Cinta Si Kubis Hijau -p.j.m+

1.1K Reads 316 Votes 16 Part Story
Nysa~ By nurnysa_jimin Completed

"Hai saya Jimin!"

"Orang gile!! Nyah kau dari sini!!"

"Hey. Orang gile? Bukanlah! Sya kubis ni ha."

"Kubis!!!!" 

"Yelah sya dtg dri kubis ni.."

Y/n menapak kebelakang. Jimin ketawa terbahak-bahak. 

"Saya guraulah!" 

"Y/n! X kan kmu nk mrh dia je. Nama kmu jimin ye?"

"Nae.."

Halmonie mengambil kain basah dan lap muka jimin yang comot. "Kmu tinggal kat mne?"

Jimin menggeleng. 

"Hmm.." 

"Halmonie jangan nk ajak dia duduk dkt sini ye.."

"Haih y/n x baiklah kita kena tolong dia..

" halmonie!??"

✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖

Disebabkan inilah si manusia cacat oku yang tah datang dari mana tiba2 kena duduk dengan halmonie dan y/n. Reaksi y/n? Fuh dahsyat lagi menakutkan. Hari hari dia buli nye si jimin ni. Jimin ni pulak dah lah blur perangai mengalah budak 4 tahun. Pening y/n dibuatnya! Tapi lama-lama y/n rasa sayang? Heol pelikkan? Tapi hakikatnya ye. Dulu dia benci tapi sekarang dah sayang. Tapi bile dah sayang. Banyak pulak benda jadi. Sian y/n. 

Hahahaha meh lah bace cite bengong ni dari author chimmie~ haha. Boubby miss you😭.

Walaupun author ckp cerite ni bengong... Sye sedia membacanya... Update lgi... Huhu... X sbrnye
hyunbtsexo hyunbtsexo Jun 04
Comel nyr Jimin...... 
                              Macam mana lah nak explain ...😧😧
aduhhh asl inesen sgt nih . tpi klo dlm ff byun nanti kau lh pling pro kn hahahaa kau jngn nk tpu aq deiii