H.E.R.O

H.E.R.O

9.7K Reads 1.7K Votes 24 Part Story
cutie_kanata By cutie_kanata Updated 5 days ago

Falling in love with you is the second best thing that has ever happened to me. Finding you is the first.


______________________________________________




Ini kisah kami.. Dua dunia.. Dua perangai..


•••••



"Dia ni lelaki gatal.."

"Ala sayang.. Malu² pulak.. Oppa gatal dengan sayang je.."

"Sebelum tangan ni hinggap kat muka kau.. Baik kau senyap.. Jangan nak gatal panggil aku sayang.. Pabo namja.."

"Tangan tu akan ku tangkap.. Letakkan dijantungku.. Biar kau merasa setiap degupan yang berdegup hanya untuk dirimu sayang.."

"Wuerkkkkkkk.. Tolong aku tak tahan dengar ayat dia.."



•••••


Dia kasar.. Tapi dalam hati ada taman..

"Awww.. She's cute.. I like her.. No.. I love her.. If you ever dare to touch her even a single hair.. You.. DEAD!!"


Dia polos.. Tapi hati batu..

"Kau cuba sentuh aku.. Tangan kiri kau aku patahkan.. try la kalau berani.."


•••••



**bad in storyline.. Sorry.. 



#please do not copy#

  • choiminsoo
  • junghoseok
  • kimjongkook
  • kimnamjoon
  • kimtaehyung
  • leekwangsoo
  • shownu
  • songjihyo
  • wonho
Hahaha haah lah pakcik kalau dah tua tu sedar diri tu pakcik tahtah betul pak ni berangan sangat yang pakcik ni dari kecik saya rasa over over je satu hal jadi hal besar over
kookacola- kookacola- Jun 07
Download 😂😂😂 patahkan? Weh jamganlah weh kasihanilah dia
kookacola- kookacola- Jun 07
Hek eleh jadi laki jelah hang pukul? Nah jangan gitu nenek saya kata tak baik pukul²😂
ErwiniaMeen ErwiniaMeen Jun 02
Hahahahhaa.. tp shrek nih kurus, tak ada antena kar atas kepala dan yg penting lagi hensem dr shrek sebenar😂😂
kookacola- kookacola- Jun 07
Andwae, jangan dipukul aigoo setakat jejak kat tempat kau je, takkan tu pun nak bertumbuk haih gangster tak berperikemanusiaan betul lah 😰
ErwiniaMeen ErwiniaMeen Jun 02
Semoga anda hidup tenang nanti yer Kwang soo. I'll miss u😂😂?l