Err, Cinta Burung?

Err, Cinta Burung?

5.1K Reads 176 Votes 5 Part Story
el maliko By Mizz_Faiz Updated Nov 28, 2014

What will happen if we started to fall in love with the wrong person? Jatuh cinta pada seorang yang digelar "guru" pulak tu. Just a cliche StudentxTeacher story.

  • cinta
  • guru
  • humor
  • pelajar
Mizz_Faiz Mizz_Faiz Aug 06, 2012
@indigosweetheart Tqvm !! I'm touched.. Tpi yg pasti otak ada sikit pening2 lalat tak tahu macam mana nak panjangkan lagi.. haha
DiyanahRahmat DiyanahRahmat Aug 06, 2012
alwic wc. Ehh,,,mana ada tak pandai. Teruskan menulis ok.Sy pernah baca satu status dr penulis lain, katanya 'menulis bukan hanya dengan fikiran kita, tp dgn apa yang kita rasa', so apa yg apa yg awk rasa, tulis je..hehehhe..dont ever think what other people thing. ;)
Mizz_Faiz Mizz_Faiz Aug 06, 2012
@indigosweetheart Thanx sebab support.. Haha, betullah kan.. Sy masih tak berapa nak pandai lagi..
Mizz_Faiz Mizz_Faiz Aug 06, 2012
@NurFadzilatulAzia See.. Haha, kan dah kata intronya je best.. hehe
DiyanahRahmat DiyanahRahmat Jul 10, 2012
lorh..belum hbis dh kata boring. mana ada boring..teruskan menulis..dont ever give up..