Mistik Stories

Refine by tag:

32 Stories

Kawan baru di asrama by yusrizal89
#1
Kawan baru di asramaby Nameless Ghoul
  • student
  • asrama
  • mistik
+3 more
BaculCipan mempersembahkan: Paranoia by baculcipan
#2
BaculCipan mempersembahkan: Parano...by baculcipan
Untuk membangkitkan rasa paranoid, tidak perlu cerita panjang-panjang.
  • pesimis
  • hantu
  • zombie
+10 more
psstt.....nak tau tak???? by RedwhiteMeerasaga
#3
psstt.....nak tau tak????by Redwhite Meerasaga
Ini cerita mengenai kisah mistik...makhlok halus...alam ghoib.. Yang dialami sendiri.. Yang didengari dari orang lain... Yang mungkin direka oleh orang lain... Psstt...
  • seram
  • hantu
  • mistik
+1 more
Sampaikan Rindu by admsuzuran
#4
Sampaikan Rinduby Adam Luqman
Bismillah , Aku menulis buku ini dari pertengahan 2018 . Aku lepas inspiration pengalaman dan kisah yang tidak pernah dirasa oleh orang lain di sebuah novel . Penulis b...
  • islam
  • muda
  • muslim
+9 more
Takut by aprilliouz
#5
Takutby Bayu Alamsyah
Beberapa kisah dari mereka yang tak selalu kamu lihat
Completed
  • mistis
  • kuntilanak
  • mistik
+16 more
LARA WIRANG by MariaKajiwa
#6
LARA WIRANGby MariaKajiwa
SINOPSIS: Ustaz Muiz, seorang guru agama berhasrat untuk mendirikan sebuah madrasah di kampungnya sebagai pusat mengajar ilmu agama yang lebih tersusun. Dia mendapat sok...
  • thriller
  • mariakajiwa
  • seram
+2 more
Balik Kampung by ZiehaAlias
#7
Balik Kampungby Zie Alias
Cerpen
Completed
  • cerpen
  • mistik
  • seram
PUTERI ULEK by SeyogiaAbqari
#8
PUTERI ULEKby Sufi Abqari
Mengisahkan seorang wanita bernama Adura yang diburu lapan Puteri Ulek.
  • pantai
  • adura
  • malaysia
+12 more
History with Artur and Megane by Clem078
#9
History with Artur and Meganeby Clem078
Histoire (assez courte) entre Arthur, Morgane sa fille, Merlin, l'épée de Perceval et la célèbre Mistik ( Picsou) /!\ Histoire en anglais
  • megane
  • merlin
  • mistik
+1 more
Kisah Empat Cerita - Seri Delima by PandoraGhost_PG
#10
Kisah Empat Cerita - Seri Delimaby Pandora Ghost
Empat remaja bertemu seorang tua yang baik hati. Dapat pula makan percuma di restoran anaknya, Abang Mail. "Nama penuh pakcik, Ali Sado." - Pakcik Ali. Sesado...
  • seram
  • mystery
  • misteri
+5 more
Antologi : Dunia Sebelah Sana by Lunazura
#11
Antologi : Dunia Sebelah Sanaby Lunazura
Himpunan cerita pendek mistik
  • magis
  • seram
  • bunian
+4 more
The Curse Of Video Game [JUNGKOOK BTS FANFIC] by KrysKilogram
#12
The Curse Of Video Game [JUNGKOOK...by G O L D E N S T A R S O N E✨
"Kau ni main game je ! bukan tau nak cari kerja ! sampai bila aku nak sara kau haa?! Takkan lah aku dah kat dalam kubur pun kau masih harapkan duit aku?! dasar buda...
  • mistik
  • jeonjungkook
  • bambam
+2 more
DUPA JELITA by CikPuanFifi
#13
DUPA JELITAby CikPuan Fifi
nanti Cik Puan Fifi update
  • seram
  • chandelier
  • mistik
+3 more
Pancingan yang sia-sia by wmhaziq
#14
Pancingan yang sia-siaby wmhaziq
Tenang tenanglah disana kawan.
  • mistik
  • mj12
  • seram
+2 more
Jam duabelas malam by keyrara96
#15
Jam duabelas malamby keyrara96
cerita pendek ini dibuat berdasarkan kisah nyata, imajinasi, dan ketakutanmu sendiri. Mereka ada dimana-mana, disekolah, ditempat umum, bahkan ada bersamamu saat ini. Ap...
  • sedih
  • nyata
  • mistik
+6 more
Pulau ANGKER by Ashlynn_123
#16
Pulau ANGKERby Ashlynn_123
Angker! Yups, itu Lah nama tempat yang aku kunjungi Ini. Konon, Gadis cilik berusia 12 Tahun dibunuh disini. Pertualanganku bersama Teman pun dimulai! (Khusus 11+ Horro...
  • 10thn
  • mistik
  • adventure
+2 more
Ucapan selamat datang yang tidak mau terulang by kaniaoktavia
#17
Ucapan selamat datang yang tidak m...by Kania Oktavia
Salam hangat aku dapatkan bukan hanya dari para karyawan di Perusahaan baruku kala itu, tapi bahkan dari para "penghuninya".
Completed
  • gaib
  • kisahnyata
  • makhlukgaib
+6 more
Serikandi Puteri Naru by Nobr__
#18
Serikandi Puteri Naruby Nobr__
Mengisahkan tentang Serikandi Puteri Naru, puteri terakhir bangsa Naru yang berasal dari Kerajaan Naru Titiwangsa iaitu salah satu dari bangsa Gunung yang cuba mengambil...
  • bunian
  • khayalan
  • puteri
+13 more
Waris  by RamlahJusoh5
#19
Waris by Ramlah Jusoh
Nina, bekas murid SMK Lubuk Padi telah berjumpa dengan rakan-rakannya semasa mengadakan reunion di bekas sekolahnya itu. Bagi mengingati persahabatan mereka, Nina dan ra...
  • mistik
  • rahsia
  • seram