Kolej Stories

Refine by tag:

18 Stories

Sayang, You're Mine by LaylaInhara
#1
Sayang, You're Mineby NaylaRose
Persahabatan yang dibina sudah hampir 6 tahun. Aedrina, Ameer, Adam. Mereka akan bertiga walau kemana saja mereka pergi. Aedreena Darleesa. Percintaannya dengan Ameer Sy...
+15 more
Oko za oko, srdce za srdce by Mikyla4
#2
Oko za oko, srdce za srdceby Katy
Bryan Reed je kluk ulice. Na matku má mlhavé vzpomínky a otec jemu a jeho mladší sestře nedal příliš velký příklad do života a proto se snaží společně s kamarády z ulice...
Completed
+20 more
NUR HAFIZA✅✅ by niniemacho
#3
NUR HAFIZA✅✅by my_kookie🌈❣❣
Compelete✅♻️ Nur yang tinggal di KL bersama dengan keluarganya kerja sementara di hotel " A'is Port Hotel"seorang yang rendah diri dan baik hati Kemunculan ada...
+16 more
Cerpen: Semua Sebab Janji Kau! by gurlzrosebiru10
#4
Cerpen: Semua Sebab Janji Kau!by GRB 10
Persahabatan antara Diana dan Duan terikat kerana sebuah janji yang telah Diana buat sendiri. Walau Duan halang Diana macam mana sekali pun untuk tidak mengikut dirinya...
+2 more
Amir Afyna by zueeeez
#5
Amir Afynaby zueeeez
Amir yang dingin Fyn yang lembut Ini kisah Fyn dan Amir . Perjumpaan pertama ketika Fyn sibuk menyelamatkan diri daripada terkena 'hujan' . Tajuk pertama mereka bual...
+7 more
EZİK VELİAHT ( ALSEL FAN FİCTİON ) by pandaciunicorn
#6
EZİK VELİAHT ( ALSEL FAN FİCTİON )by unicornlupanda
Her gün "ezik " diye dalga geçilen kızın okulun veliahtı olduğunu öğrenseniz ne yapardınız ? •Tüm Haklar Uzay'ın Biberonun İçinde Saklıdır .
+2 more
Encik Pengerusi MPP by Cikedutt_
#7
Encik Pengerusi MPPby Pizza
"sorry bang!" "apa abang-abang? Saya nak awak basuh kasut saya yabg awak pijak ni! Esok petang saya nak kasut ni kering!" Entah kenapa hanya kerana s...
Wypadki kolejowe-historie fikcyjne by user05660661
#8
Wypadki kolejowe-historie fikcyjneby KolejarzLubelski
Historie przedstawione w książce są częściowo prawdziwe bądź fikcyjne.
(SWIPE RIGHT): GADIS EMPAT HARI by apisro
#9
(SWIPE RIGHT): GADIS EMPAT HARIby Muhammad Amirul Hafiz
Qhaliq dan Alief merupakan sahabat sejak dari bangku sekolah menengah dan kini merupakan mahasiswa universiti tempatan yang berada di semester empat dalam kos pengajian...
+11 more
Sweet Revenge by AdSyazhell
#10
Sweet Revengeby Ad_Syazhell
The Great Novel Short Story Award Apabila api bertemu api.. Marak lah amarah.. Apabila api bertukar menjadi air,, What is gonna happen??? "Aku ingin menjadi yang te...
+15 more
Ipoh Kita. by ennazofia
#11
Ipoh Kita.by AinaSofia
Sejujurnya dari hati aku yang tak bertunas kasih sayang kita lagi, mulai bercambah. Tahulah wahai kawanku,hilang yang lain tak bermakna kau yang rugi. Sesungguhnya dia i...
+5 more
Taco Suratlı! by anonimbirdefter
#12
Taco Suratlı!by anonim bebeğim
Vallahi kafama göre yazıyorum. Kalpten. Önemli olan FEELİNG FELLİNG
+9 more
ZORLU kolej..! by mervekal111
#13
ZORLU kolej..!by nursindmr
Sadece yılar önce gördüğü bir kız peşinden koşan kağan onu kaybetmişti... Her sabah önce alarım sonra annesinin zoru ile yatağından kalkmak zorunda olan eda.. Ve bu ikis...
Sir Monster by SeraElya2
#14
Sir Monsterby Sera Elya
Dengan tabah, dia kutip kesemua sampul. Dalam banyak-banyak sampul berbau harum tu, ada sekeping kad berwarna hitam. Tulisan pada atas kad berwarna merah. Terang dan bes...
+14 more
Life Hacks in KML (Kolej Matrikulasi Labuan) by Idieyidot
#15
Life Hacks in KML (Kolej Matrikula...by Meow
Tips for the juniors who will attend here to the future days.
Completed
+7 more