Ketawa Stories

30 Stories

MPP(MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR)  by AliceTheRealist
#1
MPP(MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR) by AliceTheRealist
Mengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama Adam bertanding sebagai ahli MPP di sekolah mereka bagi membela nasib rakan-rakannya yang ditindas pihak sekolah.Mereka c...
FuckBoy (OnGoing) by ghibah_squad
#2
FuckBoy (OnGoing)by Pepen Apendi
Ok gaes, sebelum membaca jangan lupa sempatkan follow dulu yah, dan kalo sudah baca jangan lupa tinggalkan jejak, seperti coment atau vote, biar author tahu letak kesala...
Koleksi Cerita Lawak by ALSYRAF
#3
Koleksi Cerita Lawakby ALSYRAF✔️
Harap anda terhibur dengan koleksi - koleksi lawak ini. ✌🏻 Start : 28/11/2017 End : -
CERPELAI by faishal_is_hiding
#5
CERPELAIby Hyde
Koleksi cerpen-cerpen lawak yang extreme dan melampau-lampau kelaka nya. Cabar lah rakan-rakan anda untuk tidak gelak membaca cerpen-cerpen ini. Dijamin rakan-rakan and...
RECEHBTS KESATU by RECEHBTS
#6
RECEHBTS KESATUby RECEH BTS
Ini bukan FF romansa, penuh tantangan, bahkan adegan dewasa.... Ini hanya sebuah coretan dari para anak muda yang kurang kerjaan, tapi memiliki cita-cita dan impian. #EE...
Completed
SINDIRAN PEDAS,QUOTES GALAU. by user21386167
#7
SINDIRAN PEDAS,QUOTES GALAU.by @AUTHORCEGAN
BACA AJA DULU SIAPA TAU NEMU YANG PAS BUAT NYINDIR SETAN.
Kawan? by lolipopSicret
#8
Kawan?by gadis
Manusia*kawan* kt dunia ni dah lapar sangat ke sampai makan kawan sendiri? serious.You give me a shit.
FRIENDSHIT EPISODE 3 by zianovel
#9
FRIENDSHIT EPISODE 3by Fauzian Sebastian
Apa yang kamu lakukan ketika ada teman baik menikung kamu? Dendam? Cerita yang satu ini bertemakan balas dendam antar teman. Sayangnya dendam yang satu ini absurdnya keb...
DIA TERCIPTA UNTUKKU by princesslieyana
#10
DIA TERCIPTA UNTUKKUby princesslieyana
BAGI IRISH IRDINA.. RAYYAN HARIS ADALAH ABANG SERTA TEMAN SETIANYA DIKALA DIA KESUNYIAN DAN KESEDIHAN . NAMUN DIMATA KELUARGANYA MEREKA TIDAK UBAH SEPERTI SEPASANG KEKAS...
Alergi Cinta by giselladenise
#11
Alergi Cintaby giselladenisejacindaelvaretta
"Kok hidungku gatel ya?" "HAAAAKKKKKCHINGGG!!!!" "Huh lega..." "RIIINNN HIDUNG LU ADA APA ITU?!" "Hah?eh,maap maap" ...
upps salah minum kopi by dederisris9
#12
upps salah minum kopiby dederisris9
apakah anda pernah mengalami memakan atau meminum suatu makanan yang bukan punya anda? tentu merasa aneh bukan. tapi itulah kehidupan tak bisa ditebak.
Completed
Perjalanan Hidup  by jengkol_pete
#13
Perjalanan Hidup by Wkwkwk land
Sebuah perjalanan hidup seseorang yang terbilang cukup datar dan tanpa kendala kelihatannya tapi cuma bohong itu mah yang aslinya mah kagak.
retjehan by xxxslvmhr_
#14
retjehanby mycrush.
Zona ketawa Udah ketawa aja ngga usah di tahan, Emang perasaan.
RENJANA by ApizRazi
#15
RENJANAby Apiz Razi
Buah fikir semaian benih hati