Ketawa Stories

Refine by tag:

25 Stories

Terlerai Segalanya by Sofiya05ty
#1
Terlerai Segalanyaby Sofiya story
Aku rasa tertipu...-Sofiya Aku buat ni sebab aku sayangkan korang,percayalah-Najiha Kau b*****,pergi percaya dia kenapa-Sarah Aku ambil kesempatan atas kau je..-Aishah S...
CERPELAI by faishal_is_hiding
#2
CERPELAIby Hyde
Koleksi cerpen-cerpen lawak yang extreme dan melampau-lampau kelaka nya. Cabar lah rakan-rakan anda untuk tidak gelak membaca cerpen-cerpen ini. Dijamin rakan-rakan and...
Koleksi Cerita Lawak by ALSYRAF
#3
Koleksi Cerita Lawakby ALSYRAF✔️
Harap anda terhibur dengan koleksi - koleksi lawak ini. ✌🏻 Start : 28/11/2017 End : -
RENJANA by ApizRazi
#4
RENJANAby Apiz Razi
Buah fikir semaian benih hati
HEART DESIRES  by _Aliahzk
#5
HEART DESIRES by Nurul Aliah
Luahkan segalanya apa yang kau pendam dalam hati 🥀 , ʼ random quotes , ʼ " terima kasih hadir dalam hidupku" Aliah nak korang baca quotes ni sampai habis sa...
Perjalanan Hidup  by jengkol_pete
#6
Perjalanan Hidup by Wkwkwk land
Sebuah perjalanan hidup seseorang yang terbilang cukup datar dan tanpa kendala kelihatannya tapi cuma bohong itu mah yang aslinya mah kagak.
DIA TERCIPTA UNTUKKU by princesslieyana
#7
DIA TERCIPTA UNTUKKUby princesslieyana
BAGI IRISH IRDINA.. RAYYAN HARIS ADALAH ABANG SERTA TEMAN SETIANYA DIKALA DIA KESUNYIAN DAN KESEDIHAN . NAMUN DIMATA KELUARGANYA MEREKA TIDAK UBAH SEPERTI SEPASANG KEKAS...
MPP(MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR)  by AliceTheRealist
#9
MPP(MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR) by AliceTheRealist
Mengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama Adam bertanding sebagai ahli MPP di sekolah mereka bagi membela nasib rakan-rakannya yang ditindas pihak sekolah.Mereka c...
BOOK OF LAUGHTER by hyuck_culture
#10
BOOK OF LAUGHTERby donghyuck
kalau nak bergelak ketawa, bacalah buku ni! Pasti menerangi hari! Chewah! Beautiful cover by @toscaraee
FRIENDSHIT EPISODE 3 by zianovel
#11
FRIENDSHIT EPISODE 3by Fauzian Sebastian
Apa yang kamu lakukan ketika ada teman baik menikung kamu? Dendam? Cerita yang satu ini bertemakan balas dendam antar teman. Sayangnya dendam yang satu ini absurdnya keb...
upps salah minum kopi by dederisris9
#12
upps salah minum kopiby dederisris9
apakah anda pernah mengalami memakan atau meminum suatu makanan yang bukan punya anda? tentu merasa aneh bukan. tapi itulah kehidupan tak bisa ditebak.
Completed
Kawan? by lolipopSicret
#13
Kawan?by gadis
Manusia*kawan* kt dunia ni dah lapar sangat ke sampai makan kawan sendiri? serious.You give me a shit.