Kasih Stories

389 Stories

Roseanna by froszrine
#1
Roseannaby Hera H.
Hidup tak sama macam cerita yang dikarang atas kertas. Hidup jugak tak semua indah macam fairytale. "Tell me, siapa je yang nak cacatkan keturunan dengan anak luar...
Completed
𝐓𝐀𝐊𝐋𝐔𝐊𝐈 𝐃𝐈𝐀  by asunnaraa
#2
𝐓𝐀𝐊𝐋𝐔𝐊𝐈 𝐃𝐈𝐀 by DUNIA MAGIS NARA
"𝙅𝙖𝙣𝙟𝙞, 𝙞𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙎𝙮𝙪𝙧𝙜𝙖." - 𝒷𝓎 𝒜𝓈𝓊𝓃𝓃𝒶𝓇𝒶𝒶 Falliq Dhaffa | Arfabella Arfabella. Maaf. Andaian anda silap andai memikirkan dia...
fortunately love by Bu_Di86
#3
fortunately loveby Diana Puspita
Kisah cinta Metha dan Rehan
Kata maaf untuk kakakku [TAMAT]✓ by thetic-25
#4
Kata maaf untuk kakakku [TAMAT]✓by alwithetic
Sudah Tamat✓✓✓ "Berjuta kata, tak mampu menguraikan rasa rinduku akan sosok kakak. Di saat butuh bantuan, engkau selalu membantuku, tapi sekarang engkau sudah tidak...
MATAHARI & ES by dianrosfiyanti
#5
MATAHARI & ESby rosdiyanti
gimana jadinya kalau dua cowok populerr tiba -tiba jatuh hati ama cewekk cupu , dan sederhana .. .......€££ Mawar anayya prawira ia itulah nama lengkapnya seorang...
I Want You, Kay Dhamina (TERBIT)  by AireenAryana
#6
I Want You, Kay Dhamina (TERBIT) by Aireen Aryana
#4 dalam kategori #wanita 19.Jan.2019 #2 dalam kategori #benci 30.Jan.2019 #1 dalam kategori #kasih 31.Jan.2019 Hati wanita tidak seiring dengan tingkahnya. Kay berpura...
Completed
CINTA SI TUA MANIS by MissQ95
#7
CINTA SI TUA MANISby MissQ
"kahwin la jalan terakhir. Ingat senang aku nak bagi anak ni kat kau. Kahwin Qaila, berhenti bermain-main dengan soal jodoh. tolong la" - kemarahan Zuraida ya...
𝐑𝐀𝐇𝐒𝐈𝐀  by asunnaraa
#8
𝐑𝐀𝐇𝐒𝐈𝐀 by DUNIA MAGIS NARA
𝘙𝘈𝘏𝘚𝘐𝘈 𝘏𝘈𝘕𝘠𝘈 𝘈𝘕𝘛𝘈𝘙𝘈 𝘒𝘐𝘛𝘈 -𝒷𝓎 𝒜𝓈𝓊𝓃𝓃𝒶𝓇𝒶𝒶 𝐍𝐞𝐥 𝐈𝐳𝐦𝐞𝐞𝐥 𝐊𝐚𝐢𝐬𝐞𝐫 Bukan CEO. Bukan juga ketua chef. Jauh sekali pemilik kedai makan...
Koleksi Cerpen by AliahSyuhada
#9
Koleksi Cerpenby AliahSyuhada
Koleksi cerpen by Aliah Syuhada ~ - Selamat Tinggal, Kisah Terindahku! - Andaikan ini Ramadhanku yang Terakhir... - Segalanya telah Berubah - Maafkan Aku yang Terlewat
Completed
Untukmu by nights4henni
#10
Untukmuby nights
kumpulan puisi dari pengalaman teman teman yang kupahami dan kurangkai semampuku. kumpulan puisi dari peristiwa acak dari orang orang lain yang ku baca dan kutuang menj...
Completed
Kekasih Separuh Jiwa by NurinaFeeza92
#11
Kekasih Separuh Jiwaby Nurina Feeza
Novel ini sudah terbit pada bulan Oktober 2020 di bawah penerbitan Fajar Pakeer
Completed
Pah Kusayang by NajwaRahman91
#12
Pah Kusayangby Najwa.Rahman
Paan si mekanik kampung, sukakan si Syarifah Eliana cucu perempuan Syed Alwi. Tapi si Syarifah ini anti betul dengan Paan. Dia, si cantik jelita nak dipasangkan dengan s...
TAKKAN LARI JODOH DIKEJAR by Yurizizara8
#13
TAKKAN LARI JODOH DIKEJARby Fiska Aimma
"Mencintai itu hanya dua pilihan, mengambil peranan atau mempersilahkan, gitu aja kok repot?" (Dibalik cinta Rama untuk Vanya) Sekuelnya BTD jadi jika ada kes...
Nota Dari Penjara by jeffhamz
#14
Nota Dari Penjaraby jeffhamz
Catatan suka duka seorang banduan yang terkurung dalam sebuah penjara besar berkeluasan 330,000 kilometer persegi dengan penghuni seramai 33 juta orang. Di penjara ini t...
...adalah Air adalah... by ndewatir
#15
...adalah Air adalah...by dan write
[ON GOING] Kelanjutan kisah Desi bersama cerita di kehidupan sehari-hari dengan sedikit bumbu imajinasi. "..."..."..."..."..."..."...
IBU by ayuandriyani_
#16
IBUby It will last forever✨
Untuk wanita hebat yang rela mengorbankan sisa hidupnya untuk mendampingi ku melewati semua hal di bumi ini. Dia ibu ku, manusia terhebat yang aku miliki. Aku sayang Ibu.
Manusia Abadi [SELESAI] by keren_hapuk
#17
Manusia Abadi [SELESAI]by kerenhapuk
Membaca cerita ini, kamu akan memahami manusia lebih mendalam, agar dalam bertingkah laku dan berbudaya, dalam hidup di tengah-tengah masyarakat dan dunia ini, kamu akan...
Completed
KEJAM by PrevinPrevin
#18
KEJAMby Previn Previn
Apa lima orang dibunuh secara kejam? Siapakah yang membunuh kelima-lima orang tersebut? Apakah motif sebenar pembunuhan ini? Adakah pembunuhan ini untuk memberi pengajar...
Completed
Kau Tahu Kawan by syfnzalamshah
#19
Kau Tahu Kawanby syfnzalamshah
Cari aku di sana. Kalau tak ketemu.
AWEKKU KEMBAR by SitiNovelis
#20
AWEKKU KEMBARby Rosa Nur
PERCERAIAN di antara Zikri dengan Sofea menyaksikan anak mereka iaitu pasangan kembar seiras, Annessa dan Adeela hidup terpisah. Annessa mengikut papa mereka, Zikri. Sem...