Iwannadie Stories

446 Stories

Bottom! Alastor Ship Images  by yelkise
#1
Bottom! Alastor Ship Images by •_•
Title says it all but - There will be the human versions of them incase there isnt any ones in their demon form - no smut pics
Bughead one shots! by Thot_slayer99
#2
Bughead one shots!by ur mom
- angst -fluff No smut cuz it's too awkward to write that (in my opinion) I also take requests :3
Ask and Dare Hamilton by Water_Bottle_Drunk
#3
Ask and Dare Hamiltonby Hufflepuff 💛
The Hamilton characters are open for askin'! Join the Hamilsquad, SMFDR, The Schuyler sisters, and others as they discover more about eachother. Oh my god this sounds s...
freakshow (dreamnotfound) by kittykil
#4
freakshow (dreamnotfound)by kittykil
I haven't seen many top George fanfics so I was like 'okay' when Dream meets a boy 3 times his senior in a bathroom at school; combined with his rising family complicati...
BNHA x reader [fem reader] by BeegYoshWaah69
#5
BNHA x reader [fem reader]by Yosh
Your quirk is explained in the story, have fun... im uploading VERY slowly so uh Don't bother reading Also you're bisexual in this story
Animated Inanimate Battle Oneshots! ❤ by TheDemiEnbyPop
#6
Animated Inanimate Battle Oneshots...by Call me Demi!
Hi friends! These a cute little oneshots of a new objects show I began watching. Feel free to request!
I Am Not Okay With This (Me Either) by greyskies621
#7
I Am Not Okay With This (Me Either)by greyskies621
Basically, during everything that goes down in season one, a new girl moves into town. She's not prominent in their story until where we left off after season one. She's...
IT // I M A G I N G E S  by -BEEPBEEPLOSER-
#8
IT // I M A G I N G E S by :)))
It says it all in the title. Just realised this is mainly the bowers gang whoopsies. Low key wanna die ✌🏼.
Roblox bible studies  by cowhybridjoon
#9
Roblox bible studies by kay😈
Roblox memes basically and bible enjoy
Completed
DreamNotFound oneshots; Requests Open! by StarSapphire37
#10
DreamNotFound oneshots; Requests O...by ☆|| Sapphire ||☆
I really don't know why I'm making this, I have so many books already but I need to quench my thirst for dreamnotfound fluff If you're looking for some talent like Heat...
BNHA Chatfic Cuz Why Not by Aoyama_Is_Baby
#11
BNHA Chatfic Cuz Why Notby I Feel Like A Moth
Yeah, just a thing I wrote on my second all-nighter. Will be living off caffeine soon.
The Chaotic Fanfic Frisk Has Been Waiting For * FNF/Friday Night Funkin' Fanfic by kenzieishungry
#13
The Chaotic Fanfic Frisk Has Been...by ✎ᝰ kenzie
pico x whitty x carol x boyfriend x lemon demon x minus!lemon demon x minus!pico x minus!boyfriend 1 (beta) x minus!boyfriend 2 (blue boy) x minus!boyfriend 3 (mean) x r...
Lesson about love (Tim x Moby) (SMUT) by Larva_in_Pjs
#14
Lesson about love (Tim x Moby) (SM...by Marx_the_bitchCLOWNN
Two best friend learn something about each other that turns them into more than friends... God help us all... Edit: OH MY GOD WHY ARE YOU READING THIS WHAT IS WRONG WITH...
meme store by -crustyh0e-
#15
meme storeby tonya lol
for all of your reaction meme needs everything is free so take what you want yee
#oldpeopletittes  by choochiemaster
#18
#oldpeopletittes by Michael Jackson
I need help. I just looked at the tag for help me😔😭😳 never again🤢🤮👁👄👁 I possibly need help but we don't talk about that Y'all need help
AAAAAAAAAAAAAAAAAA by MourningMad
#19
AAAAAAAAAAAAAAAAAAby B o n k
▲I don't fucking know this book will just be a book where I talk about life myself rant etc I will also spam this book a lot so I'm sorry if you don't like that kinda sh...
i draw?!?!?!?!! + random stuff  by shusodayo
#20
i draw?!?!?!?!! + random stuff by he/him
wow i post my drawings here becuz im a lonely string cheese i also post random stuff when i see it (dont steal or im gonna crack your skull open with my thicky toenails