Select All
  • Undang-Undang Cinta ✔
    730K 18.1K 34

    Cinta aku tak ada undang-undang. Cause all of me loves all of you.

    Completed   Mature
  • Dear Aqirah
    4.6M 233K 96

    Highest ranking : [#1 in romance] - 7 August 2017. THANKF FOR 4M VIEWS. MUCH LOVE, WANIEL. Radz Aqirah cuma pembantu rumah di Vila Bahagia. Bukan saja-saja dia nak jadi pembantu rumah tak bergaji, tapi sebab cincin Tiffany & Co yang dia secara tak sengaja terbuat sepakan penalti ke dalam longkang. Empat bulan itu c...

    Completed  
  • Eh, Mr. Pilot?
    225K 8.2K 24

    Highest ranked: #1 in Romance Pertemuan semula Ana dan Haq yang merupakan rakan sekelas ketika berada di bangku sekolah dahulu menyebabkan mereka menyimpan perasaan terhadap sesama sendiri dan perasaan itu semakin bertambah setiap kali pertemuan mereka yang tidak terancang. Haq bersetuju untuk dijodohkan denga...

    Completed  
  • Beautiful Path ✔
    977K 59.5K 55

    4th Romance by CikMardiah Cover by @_Aisywa NUREEN DAMIA. Dia ingatkan perkahwinan yang terbina atas dasar cinta itu akan kekal bahagia sampai bila-bila. Tapi salah. Takdir Tuhan siapa tahu, bukan ? Disaat dia sendiri berbadan dua, si suami curang. "Apa salah saya dekat awak, Ziyyad ? Apa dosa saya?" NUREEN DAMIA. "Me...

    Completed  
  • Jodoh Dalam Keperitan
    679K 21.5K 63

    Karya pertama by thecreamcake in romance 📖 B o o k - 1 jodoh dalam keperitan 📖 TAMAT Hawa Afwan . Wanita yang cukup penyabar dan tabah , disaat ujian dikasi kepadanya . Bermacam-macam terjadi pada dirinya , perkahwinan dalam sembunyi ini bukan lah satu nikmat untuk afwan . Dia tidak pernah terniat ingin berkah...

    Completed  
  • Dear My Karmila 2 [C]
    87.5K 8.7K 42

    Buku Kedua Dear My Karmila. Sila baca DMK sebelum anda tertanya-tanya tentang jalan cerita ini :) • • Sebaik saja Khairul pergi, Karmila diganggu dengan kehadiran seorang lelaki yang dia sendiri tidak pasti siapa. Yang penting lelaki itu persis seperti arwah suaminya. "K-Khairul?" "Aku Khairil, kembar Khairul." Siapa...

    Completed  
  • Dear My Karmila [C]
    77.8K 7.3K 18

    [[ Pemenang Anugerah Wattys 2018 Kategori Perempuh Cabaran ]] Siapa tidak seram, bila diri sendiri selalu menjadi perhatian seseorang. Karmila sentiasa merasakan yang dirinya diperhatikan, tetapi apabila menoleh, mencari. Tiada pula bayang yang dicari. Lagi gila, apabila menerima seutas rantai berlian yang harganya be...

    Completed  
  • Bukan Untuk Dimiliki
    3M 191K 75

    Pertama : Singkirkan Ilya Humaira atau lebih tepat aku akan buat Airil Zafran ceraikan dia. Kedua : Kahwin dengan Airil Zafran, seperti yang kami rancang sepanjang sepuluh tahun menyemai cinta dan mengikat kasih sayang. Ketiga : Kami akan bahagia seperti yang aku impikan. Tetapi rancanganku ini tidak seindah yang dib...

    Completed  
  • [C] Jika Harus Begitu
    5M 227K 105

    [ Highest rangking #1 in romance] "Awak dah melampau tau! Awak hina saya. Sampai bila awak nak hina saya?" - Darleesa "Sampai bila-bila pun aku akan hina kau! Sampai bila-bila!" - Khairul Firhad Darleesa dan Khairul. Dua insan yang tidak pernah saling mengenali. Badai melanda disaat mereka terjebak dalam satu tragedi...

    Completed   Mature
  • Soulmate Forever
    4M 228K 45

    Sambungan KPVST ! Btw, korang digalakkan baca KETUA PENGAWAS VS TUNANG dahulu sebelum membaca novel ini ! Bagi hadam dan fahami jalan cerita dulu yeee . Yeyyy happy reading gaiss ❤🍭 Ranks #48Romance [4Jan'17] #35Romance[14Jan'17] #31Romance[16Jan'17] #26Romance[18Jan'17] #20Romance[21Jan'17] #10Romance[30Jan'17] #8...

  • Ketua Pengawas Vs Tunang
    7M 114K 23

    Air yang tenang, Jangan disangka tiada buaya. Bukan buaya aje malah kuda laut,singa laut, ikan jaws pun ada"-FARHAN "Adeh....keluar dari mulut buaya,Masuk pulak mulut pedas abang pengawas ni. Tension!"-MAIRA. "Alang-alang menyeluk perkasam, biar sampai ke pangkal ketiak! Eh silap. Pangkal lengan! " -HADZRIQ. "Usaha ta...

    Completed