Select All
  • 12 AND MISSING
    24.5K 2.5K 21

    EXO HORROR STORY "4 member dari kumpulan penyanyi terkenal EXO masih lagi dilaporkan hilang tanpa jejak. Baru-baru ini, SM mengesahkan sendiri bahawa salah seorang member yang hilang iaitu Kai telah dijumpai namun tidak mahu mengeluarkan sebarang kenyataan akibat masih trauma." Chanyeol mengeluh sebelum menutup televi...

  • Pemilik Hati Mr. Handsome✔
    431K 14.3K 53

    Second romance by rosebiru12 Beautiful Cover by @ rosebiru12 Populariti?! Nahh, dia dah tak perlukannya lagi. Yang seorang Daleeya Arina perlu ialah, seorang lelaki yang mempunyai ciri-ciri idamannya. Tunang or suami orang? She doesn't care anymore!! Kalau boyfriend orang? Dia berani jamin, petik je jari, lelaki tu me...

    Completed  
  • Delisha Andara ✔
    2M 113K 61

    6th Romance by CikMardiah DELISHA ANDARA Binti Datuk Sri Ismadi. Gadis lincah berusia 25 tahun yang hidupnya dipenuhi dengan kemewahan. Dari hujung rambut sehingga lah ke hujung kaki, semuanya terletak elok barangan berjenama. Setakat barangan di Chow Kit, sebelah mata pun dia tak pandang. Eh, dia kan anak Datuk. Datu...

    Completed  
  • Nerd Itu Crush Aku
    1.1M 74K 96

    Mengisahkan Xmusic yang menjadi idaman wanita!Apabila semua pelajar wanita meminati Xmusic tiba-tiba seorang pelajar wanita sahaja yang tidak meminati Xmusic. Dan nama pelajar tersebut ialah Qhayra Erinna yang perwatakan sentiasa ceria,sempoi,selamba,dan paling penting Ayra tak suka dengan lelaki 'nerd'! Dah la tak su...

    Completed