Select All
  • Suamiku Always High!
    81.1K 323 1

    CERITA INI MUNGKIN MEMPUNYAI UNSUR -UNSUR 18SX KALAU SIAPA TAK SUKA JANGAN BACA:) SINOPSIS: Kisah seorang gadis bertemu dengan seorang jejaka di airport.perkenalan yang membawa kepada bibit-bibit cinta,konflik dan kebahagiaan "Hanya awk di hati saya",Tengku Ryan Raiqal. "Terima kasih kerana mencintai saya sejujur hati...

    Mature
  • HIDUP TANPA NOKTAH
    917K 3.4K 34

    "...... I still remember your last word, YOU'RE SUCH A LIAR, AMIR! YOU'VE PROMISE ME THAT YOU WON'T LEAVE ME ALONE HERE. BUT YOU LIE TO ME. YOU'RE LIAR! I HATE YOU SO MUCH! DON'T YOU TRY TO CONTACT ME EVER. IF YOU DARE TO CONTACT WITH ME I'LL BLOCK YOU, BITCH! That's word make me so sad to leave you at here. I'm reall...

  • Pujaan Hati Kanda
    412K 2.5K 15

    Bacaan Bab Awal Sahaja Tajuk: Pujaan Hati Kanda Penulis: Aulia Iman Penerbit: Karyaseni ISBN: 978-967-0890-91-3 Harga: RM27 (Semenanjung) // RM30 (Sabah & Sarawak)

  • Cinta Hati
    480K 13.7K 65

    Tengku Shahrin bersetuju untuk berkahwin dengan anak kawan Uminya, Walaupun dalam Usia yang masih mentah. Semuanya demi keluarga dan bakal isterinya yang mempunyai 'penyakit terpencil'. Mengalas tanggungjawab sebagai suami isteri dalam usia yang mentah sangat mencabar mereka berdua. Kedua-duanya masih bersifat childis...

    Completed  
  • Izinkan Aku Bahagia | COMPLETED |
    194K 7.3K 37

    "Ustaz kata kasih ibu membawa kesyurga, tapi Aqif tak pernah rasa pun, Aqif nanti masuk neraka ke?"- Aqif. Tangisan Aisya yang tidak pernah lelah mengemis bahagianya sendiri. dan. Mungkinkah Aqif akan punya keluarga yang sempurna diakhir cerita? Mula - 10/12/16 Tamat - akan diupdate nanti.

    Completed  
  • Blind love
    198K 8.3K 42

    Cinta buta? Uh kau bergurau ke. Ini bukan cinta buta tapi cinta yang membutakan hati seseorang dan bukan buta mata. Buta dari sudut hati dan perasaan ni berbeza. Kalau buta mata kita tidak dapat melihat dunia manakala buta hati pula kita tidak akan dapat melihat kesucian hati seseorang. Putri Fazurin memegang watak se...

  • Charlotte Beauty Terbitan 2018
    2.4M 12K 30

    *Tajuk lama : Perempuanku ********** Shakeel Anas. Satu nama yang begitu terkenal dalam dunia fesyen sekaligus menjadikan nama itu menjadi pembakar semangat Qaira Lutfia untuk mendekati idolanya itu. Siapa sangka lelaki yang kelihatan penuh sopan santun dan peramah di kaca tv itu rupanya bagaikan ketulan ais di kutub...

    Completed  
  • Dia Cinta Pertamaku
    433K 11.7K 65

    Disebabkan satu hinaan,Emelia Qisteena membawa dirinya ke Jerman. Semasa berada di Jerman,rindunya terhadap lelaki yang dia cintai tidak pernah hilang. Walaupun lelaki itu lah yang menghina dia. Hari berganti hari,Emelia dapat melupakan lelaki tersebut. Tetapi itu semua hanya sementara. Kerana mereka telah terser...

  • Bad Boy Is My Classmate And My Husband?
    851K 46.7K 21

    Permulaan tahun baru di sekolah,Emma Qistina akan masuk ke kelas baru iaitu 5 Alpha yang dia tidak kenal siapa pun dalam kelas itu. Emma Qistina terpisah kelas dengan rakan baiknya iaitu Jasmin Rania dan terpaksa berkenalan dengan orang baru di kelas 5 Alpha. Semasa hari pertama di tingkatan 5 Alpha, Emma terpaksa pu...

    Completed  
  • That Bad Boy in Glasses
    33.1M 432K 10

    Violet Landon disguises herself as a guy and works secretly as a replacement driver at night for inebriated people who can't drive. 'Stay out of trouble' is the mantra she has always followed. This job is her key to college and keeping it away from her stepmother and stepsisters is her goal. Gage Mathews is a rich bad...

  • The Good Girl's Bad Boys [Book One of TGGBB Series] (Completed, Editing)
    94.2M 3.4M 85

    If you're judging this book by its cover and title, you're already proving the point this story wants to make. Try to move past this satirical obstacle in front of you. This is a story about bullying, and like the hundreds of other books on the topic, it will show you the harsh reality of being discriminated, belittle...

  • All Of A Sudden
    748K 16.1K 170

    Najwa Farisha...Kisah cintanya berakhir sebaik sahaja tiba di Malaysia.4 tahun menyulam cinta yang membawa kepada pertunangan meskipun tidak rasmi.Namun segalanya hancur sebaik sepucuk surat diterima. "Will you marry me,for just 3 months..." Tiba-tiba dia dilamar seorang jejaka yang langsung dia tidak kenali.Apa semua...

    Completed  
  • Ku Pilih Hatimu
    329K 9.6K 49

    Completed  
  • - meant to be
    1.3M 48.9K 81

    Muhammad Adam Calvin Namanya tidak seindah sifatnya. Ego dan sifat angkuh sentiasa bermaharajalela, bagaikan sudah sebati dengan dirinya. Dia lelaki sombong yang sangat anti pada perempuan. Namun, dia juga lelaki yang punya nafsu. Nafsunya terhadap seorang wanita telah mengubah segalanya. Dan kini, dia ingin menagih...

    Completed  
  • Aku Menanti Dirimu
    670K 22.3K 53

    Armaya Hezuna, tiada siapa pun yang kenali dirinya kecuali kawan baiknya sahaja. Ada sejarah yang membuatkan dia terpaksa menyamar sebegitu rupa. Bahkan Tengku Adrian Hazecarl pun tidak kenal siapa Armaya Hezuna yang sebenarnya. Bahkan Armaya menyimpan satu perasaan terhadap Tengku Adrian Hazecarl. Teng...

    Completed  
  • Encik Suami Sweet
    1.5M 51.3K 55

    Mama nak kahwin lain?! Oh no! No! No! No! Tak boleh! Tapi, keputusan dah dibuat dan aku terpaksa bersetuju. Dan... Bakal abang tiri aku tu ialah orang yang paling aku tak sangka langsung! Seriously dia ke?! Tidak!!! Setahun kemudian, mama aku pergi meninggalkan aku. Jadi sebatang karalah aku. Nasib baik jugak ayah ti...

    Completed  
  • Jodoh Ke Bodoh?
    571K 22.4K 144

    Amanda Farina... Nama seindah orangnya tetapi kehidupan yang dilaluinya langsung tidak seindah yang diharapkannya. Bukan kehidupan begini yang dia mahu. Dia mahu hidupan yang lebih cerah pada masa hadapan namun Hardy telah merosakkan segala impiannya. Kemunculan Harris sebagai galang ganti dan penyelamat kepada mar...

    Completed  
  • My Fake Boyfriend
    68.7M 2.3M 83

    He was so close, his breath hit my lips. His eyes darted from my eyes to my lips. I stared intently, awaiting his next move. His lips fell near my ear. "Shut up and kiss me" He whispered roughly. A chill shot up my spine. I pulled back, staring at his eyes and leaned in.. ********** What happens when Alexis Dawson- "r...

    Completed  
  • It's Simple. I use you. You use me.
    17M 446K 42

    Lucille is 17 years old. She does not have many friends. She's always been by herself since she had a hard time making friends. Ethan is also 17 years old. He is one of the most popular guys at school. He is the head of his baseball team. Boys admire him. And girls drool over his perfect looks. One night Ethan saves...

    Completed   Mature
  • Isteri Istimewa
    487K 15.1K 74

    Sebab ego, aku terjebak dengan benda gila ni. Kerana pantang dicabar, aku sanggup buat benda yang dilarang dalam agama Islam. Ya, aku akui iman aku nipis senipis kulit bawang, tapi ego aku tinggi sampai ke langit. Sebab tu lah juga, aku hilang kepercayaan daripada orang yang aku sayang. Ya lah, hati mana tak terluka b...

    Completed  
  • K.A.I [KERANA AKU ISTERIMU]
    209K 4.3K 34

    Dua kali pertemuan dengan gadis yang sama tapi pertemuan pertama langsung tak diingati oleh si gadis. Hanya si jejaka yang menyimpan erat setiap pertemuan. Setiap pertemuan dimulai dengan kejadian yang tak berapa nak 'sedap telinga mendengar' orang kata. "Samar Izham." Tiba-tiba aje Hannah bersuara. "What Samar?" "I s...

    Completed  
  • Tundukkan Ego Itu Dear Encik Tengku ! (COMPLETE)
    181K 3.8K 22

    Ayu Deana telah 'diikat' oleh bosnya apabila mereka berdua merasakan ada chemistry dan bahagia apabila bersama,iaitu Tengku Firash Farhan anak seorang Tan Sri.Tetapi lama kelamaan,Ayu tidak memandang serious antara hubungan dia dengan Firash.Dia mula memikirkan kawan lamanya (satu sekolah menengah)apabila rupa kawan l...

    Completed  
  • Without You, With Him | Wattys2016
    299K 8.4K 51

    [Completed/Finished] Pernikahan atau rumah tangga Arianna dan Farish yang telah dibina selama 5 tahun dan dikurniakan juga seorang puteri, Ariena musnah dengan sekelip mata apabila Farish terlibat dalam suatu kemalangan maut yang mengerikan. Kehidupan Arianna dan Ariena mulai bercelaru. Mereka hilang tempat bergantung...

    Completed  
  • Sungguh Aku Mencintaimu
    948K 23.5K 75

    Satu tragedi malam membuatkan Adrina dan Zahrif disatukan dalam keadaan yang tidak rela. "Aku tanya macam mana kau ada malam tu! Kau yang nak perangkap aku?! " - Ariz Zahrif " Tak ada masa aku nak perangkap kau! Mulut kau tu biar elok sikit eh! Dah lama tak minum peluntur?!" - Nur Adrina Zahra. Daripada benci mula be...

    Completed  
  • ALYSA✔️
    806K 32.8K 48

    Hilman Zavirel pemuda kacukkan yang sangat terkenal dan mempunyai perniagaan sendiri semasa usianya masih muda. Melihat Aleeya Alysa pada hari pertama semasa pendaftaran kemasukkan pelajar baru buat Hilman jatuh cinta kepadanya. Aleeya Alysa pelajar dekan yang sentiasa di segani dengan ramai orang. Popular dengan si...

    Completed  
  • Dear Aqirah [COMPLETED]
    4.8M 235K 93

    Highest ranking : [#1 in romance] - 7 August 2017. THANKS FOR 4M VIEWS. MUCH LOVE, WANIEL. (Cerita ini ditulis pertama kali sewaktu saya masih di bangku sekolah. Maaf atas sebarang kekurangan dan perkara yang boleh buatkan anda rasa geli dan tak logik. Please cut me some slack. I hate my 16 y/o self too :D) Radz Aqi...

    Completed  
  • Encik Sweet Talker ! √
    1.6M 77.6K 43

    Feeya. Gadis yang kematian tunangnya. Sayangnya terhadap si mati umpama infiniti. Akhirnya dia terpaksa bernikah dengan seorang lelaki bernama Ryan. Pendek cerita Ryan ni tak suka Feeya, Feeya tak suka Ryan. Lol cliche kan ? Dalam keretakan rumah tangga, Feeya menerima dugaan berat iaitu kematian seluruh keluarganya d...

    Completed  
  • Masih Aku Cinta
    6.9M 104K 67

    Hampir 2 bulan hidup sebagai seorang isteri kepada seorang pensyarah muda tidak pernah disesali Saffiya Aliya. Tidak pernah menyesal mencintai lelaki yang terpaksa di kahwinnya atas wasiat arwah ayahnya. Pelbagai kenangan di cipta pasangan ini. Cinta yang berputik secara tidak sengaja amat di hargai kedua insan yang...

    Completed  
  • Dahlia Mikail
    10.6M 488K 76

    [Previously known as Mr Tengku VS Miss Flower] [Wattys Awards Winner 2016] Highest ranking: #1 in Romance #1 in Viral list -- "Saya tahu yang awak akan setuju jugak akhirnya untuk kahwin dengan saya," ujar Tengku Farhan. "Macam mana awak tahu?" Orked menyoal. Kedua tangannya disilangkan ke dada. Kaki Tengku Farhan mul...

    Completed  
  • HeartCure
    64.7K 2.4K 25

    Lydia pelakon paling terkenal dan di sukai oleh semua orang. Farhan nama nya baru saja hendak meningkat naik dalam dunia hiburan. Apa akan jadi bila mereka berdua di gandingkan? Bolehkah Lydia yang merupakan pelakon paling terkenal digandingkan dengan pelakon yang baru hendak meningkat naik seperti Farhan? Betulkah b...