Select All
  • SEJAK - sebuah novel Majida
    31.2K 597 12

    Hud kehilangan ibunya ketika dia masih kecil dan sekarang dia berada didalam tahun akhir persekolahan, ayahnya mengambil keputusan untuk berkahwin buat sekali lagi. Hud diperkenalkan kepada Raniya - seorang pelukis berusia 26 tahun yang kini bergelar ibu tirinya. Ini bagaimanapun, bukannya kisah Cinderella dan jika ia...

    Completed  
  • Projek Bantah Kahwin
    627K 22.2K 64

    10 tahun lalu, waktu mama Umi aku tanya pasal kahwin. "Kahwin? Nak~," Sekarang, "Kahwin? Mak dah makan ubat ke belum ni?," Aku, Lisa bersepakat dengan lelaki pilihan mama aku si Daniel tu, untuk tidak menjayakan rancangan mama kitaorang. Aku tak nak kahwin pasal tak ada cinta dan kerana usia aku yang baru 16 tahun ni...

    Completed  
  • Dia Suamiku!
    31.7K 1.5K 13

    Tengku Mia Ilyani binti Tan Sri Tengku Idham Shah. Nama yang cantik secantik tuannya. Seorang yang pandai dan diminati ramai. Top student di sekolahnya. Satu incident berlaku di kantin bersama pelajar baru iaitu Tengku Mikhael Iskandar bin Tan Sri Tengku Malek Irfan. "Ehh.. kau ni jalan pakai mata boleh tak?!" "Ewah...

  • cinta hati encik tengku :3
    61.5K 1.9K 26

    "weyh kalau aku ajak kau khawin kau nak tak?"-Tengku Hariz Irfan "hahahaha!!kau buat kelakar ke??takkanlah kau nak khawin dengan aku ni."-Haneez Farisya "aku terima nikahnya tengku haneez farisya dengan mas khawin sebanyak 10 ribu ringgit"-Tengku Hariz Irfan "sah" "sah" "sah" asal tiba-tiba gelap ni?? berjayakah tengk...

  • YOU ARE MINE ✔
    35.1K 1.4K 25

    Tengku Elana ataupun gelarannya kak yong merupakan penolong ketua pengawas di Michael Highschool.Sikapnya yang selamba membuatkan ramai yang ingin mendampinginya. Segalanya bermula saat, cinta hatinya, Tengku Razif kembali untuk membetulkan keadaan.Kedatangan Fasya menghuru-harakan kehidupan Elana. "Sanggup abi tampar...

    Completed  
  • That's Prince Charming Is Mine√
    90.6K 2.7K 41

    Mampukah aku terima orang yang bakal memasuki hidup aku,dan paling aku benci org itu telah menolak cintaku ketika aku berumur 13 tahun. 'Jangan bongkak,nanti kau yang gila bayang' "What?!..kahwin dengan hareez?Ibu,ain cintakan zahin walaupun zahin dah takde kat dunia ni,bukan hareez.Ibu tahu kan ain benci hareez?!"-Ai...

  • Gadis Blur
    106K 4.4K 26

    Orang cakap aku ni Blur Sebab aku selalu buat derr... Namun bila cinta datang muncul Perwatakan ku seakan terpantul Aku berubah Kerana cinta Aku tabah Walaupun menderita Kerana Dia takkan memberi aku ujian Yang tak mampu aku harungi Dia ingin menunjukkan Yang bukan mudah disaingi Aku Putri Fadzirah Nadiyatul Yang penu...

  • RED MOON
    5.1K 359 8

    Red Moon adalah cerita mengenai seorang vampire bernama Cho Kyuhyun yang jatuh cinta dengan Choi Hyena yang merupakan manusia biasa. Hyena adalah gadis yang menyelamatkannya 15 tahun silam dan membuat Kyuhyun terikat dengan gadis tersebut. Kyuhyun yang awalnya tidak pernah berniat untuk merubah Hyena menjadi makhluk...

  • Hati
    116K 4.4K 42

    Highest Ranking: #1 in General Fiction Publish:21/03/16 End:08/09/17 You can follow my Insta: izz_syahhh

    Completed  
  • The Bad Boy and The Tomboy
    76.6M 2.4M 88

    [Watty 2015 Winner] Macy Anderson is a seventeen year old teenager that plays soccer, hangs with the guys, can't stand girls-except her best friend Jasmine and doesn't know who Sam Cahill is. But when they unexpectedly meet it goes downhill and uphill from there. Sam Cahill is the guy that skips classes- has a Britis...

    Completed  
  • Married At 19 [Complete]
    10.5K 335 42

    Kisah Hyun Ae dan Sunggyu yang dipaksa kahwin oleh kedua ibu bapanya..Hyun sangat membenci Sunggyu sejak insiden yang terjadi di Mall..Sunggyu juga meluat dengan perangai Hyun yang seperti kanak² walaupun hakikatnya sudah berumur 19 tahun..banyak perkara yang terjadi setelah mereka berkahwin..Hyun merasakan hidupnya l...

    Completed  
  • What If I'm Fall in Love
    6.7K 222 8

    Lisya terjebak dalam kehidupannya yang gila. Kedua pelayannya yang tiba-tiba mati, seorang wanita bergaun hitam yang terus menghantuinya, sampai sosok laki-laki aneh yang membuatnya.. Ah! Bagaimana kalau dia benar benar jatuh cinta? [Copyright © 2014 by Bunga Fedoragyda]

    Completed  
  • TIRANI
    24.8K 670 17

    Dia dihantui mimpi ngeri. Dia tidak kenal belas kasihan. Dia melihat manusia itu tidak lebih daripada sejenis boneka yang boleh ditukar menjadi arca seni yang ngeri. Tanpa rasa bersalah, mayat diperlakukan ngeri. Kemanusiaan? Simpati? Tiada sekelumit pun dalam jiwanya yang gelap. Dia diburu pihak berkuasa, namun mimpi...

    Completed   Mature