For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
Select All
  • Clara (The Girl They Never Noticed) ©
    579K 12.8K 82

    Dia Clara, gadis nerd yang tiada siapa anggap dia wujud sehinggalah pada alumni diadakan, dia merupakan wanita yang menggoda semua mata yang melihatnya. Saat dia berasakan dia punya segalanya, satu demi satu kebahagiaannya diragut. ***** Published: Saturday, 16 January 2016. Finished: Friday, 6 May 2016. ***** Urban |...

    Completed   Mature
  • Cinta Hati Si Nerd✔
    1.8M 27.9K 88

    [Tamat] "kacak ke ? spek je dah setebal 6inci . macam nobita dalam cerita Doraemon yg petang petang ntv7 tu." -Ainnur Marlisa Megat Syafiq yang berspek mata tebal digelar nobita ? ya , nobita yang digilai ramai perempuan sehingga membinasakan diri dan pasangannya . -semua perempuan yang mengaku mencintai ku akhirnya a...

    Completed   Mature
  • Sayang Sangat ✔
    3.1M 44.4K 77

    Dipaksa berkahwin atas perjanjian keluarga yang pernah dibuat suatu ketika dahulu. Siapa cakap orang yang jahat akan selamanya jadi jahat? Seperti belangkas.. dua pasangan yang dipaksa berkahwin..mahu berkepit setiap masa. 18sx

    Completed   Mature
  • LARA [E]
    394K 20.8K 106

    Diantara cinta dan pengorbanan, mana yang lebih utama? Diantara cinta dan rupa, mana yang menilai setia? Cinta itu tidak mengenal sesiapa, tidak kira android mahupun manusia. Kisah ini mengenai Kyle. Seorang lelaki biasa yang langsung tak punya apa-apa kelebihan. Tapi. Hidupnya berubah 360° apabila Lara muncul di dep...

    Completed  
  • First&Last
    517K 6.9K 50

    Farisha Qasrina. People call me isha or rina. Pada awalnya aku ditemukan dengan seorang lelaki (Ashraf Roshdi) yang selalu buat hidup aku kacau bilau tetapi sering membahagiakan aku hari demi hari . Pada satu hari aku cuba mencari ketenangan setelah apa yang berlaku dalam hidupku .Aku ditemukan pula dgn seorang lela...

    Completed  
  • Jangan!
    563K 20.5K 49

    "Kau tak memahamiku dan sukar untukku menjelaskannya. Jadi, jangan...." Syahrul seorang lelaki yang mempunyai segala-galanya kecuali satu, Cinta! Elina seorang gadis biasa-biasa tetapi mempunyai gaya dan personaliti yang tersendiri dan tidak pernah bercinta kerana ingin menjaga hatinya buat yang berhak. Tanpa disangka...

    Completed   Mature
  • Addicted To Husband ✔(Dlm Penilaian)
    1.3M 6.9K 11

    (TAMAT) [Some part unpublished] Aku pernah suka dia Aku pernah gilakan dia dalam diam Tapi aku tak pernah impikan dia jadi suami Dan... Bila tiba-tiba dia gilakan kau Sunting kau jadi isteri Kau rasa tak apa aku rasa? Membesar mereka seiring usia Dugaan datang pelbagai cara Mampukah mereka bertahan hingga akhirnya? #1...

    Completed  
  • Satu Jam Sahaja
    286K 7.3K 21

    Asmira Ayuni ialah gadis yang sangat sosial dan berlatar belakangkan dari keluarga yang bermasalah. Setiap masanya dihabiskan di kelab malam dan melepak bersama kawannya. Hidupnya bertambah tertekan setelah mengetahui akan kewujudan 'anak ikan' ibunya dan dia lantas menerima pelawaan menjadi perempuan simpanan pada se...

    Completed   Mature
  • HANGATNYA CINTA
    1.3M 54.2K 44

    Impian perkahwinan Sara, Nisham adalah pengantin lelakinya. Sayangnya Nisham mungkir janji dan Sara terpaksa menerima Izzrie sebagai suami. Izzrie lelaki dingin yang kemudian mula menarik perhatian Sara, bila lelaki itu menyempurnakan hampir semua impian Sara. Termasuk impian yang Sara tak pernah bagitahu pada se...

    Completed  
  • ADILA ARYNA [✔]
    78.7K 1.7K 30

    Adila Aryna merupakan salah seorang anak perempuan kepada Dato' Hisham. Adila mempunyai seorang kakak, Amira Ariana. Namun selepas tragedi kemalangan Amira, Adila berubah menjadi seorang gadis sosial, Dato' Hisham dan isterinya khuatir dengan perubahan drastik anaknya, lalu meminta Adila berkahwin dengan lelaki yang l...

  • Bukan Boneka
    592K 16.7K 3

    Bukan kerana nafsu . Bukan untuk menagih simpati . Bukan di jadikan pelacur lalu di beli mana-mana lelaki . Bukan kerana hutang keluarga , bukan . Semuanya menjadi satu takdir kepada wanita bernama Rian Aryssa " Apa salah aku ? Kenapa korang jadikan aku bohsia ? Tolonglah aku bukan bohsia . Lepaskanlah aku . " - Rian...

    Completed   Mature
  • G.R.O
    4.5M 64.1K 68

    G.R.O "Sungguh. Aku tak nak kerja macam ni. Tapi aku terpaksa. Ya. Aku ulang semula. Aku terpaksa." -Atilia- (Cerita ini ada unsur 18sx.)

    Completed   Mature
  • 1️⃣ | Uqasha
    8.6M 144K 91

    (TAMAT) Aku Uqasha. Kisahku bukan cerita tipikal Melayu. Bukan pernikahan tangkap basah. Bukan perkahwinan aturan keluarga. Tapi penyatuan rela dua nafsu. Aku ada kepercayaan. Bahagia itu Hairi Zafran. Keseronokan itu Edri Shah. Cinta pula satu mainan ilusi. Satu malam. Satu malam, segalanya berubah. Satu malam, keper...

    Completed   Mature
  • Kiss Untuk QIS ✔ [DICETAK]
    82.1K 817 43

    [BAB 1 - BAB 10 SEDIA UNTUK DIBACA] Darwish Hisham VS Iman Qistina Dua nama yang berbeza, jantina yang berbeza, serta pertalian darah yang juga berbeza. Sejak kehadiran Iman Qistina dalam hidup Darwish Hisham, dia cukup membenci gadis itu sejak dari kecil lagi. Baginya, Iman Qistina hanyalah anak pungut dalam keluarga...

    Completed   Mature
  • ANABELLA ✔✅ COMPLETED
    974K 31K 110

    INSPIRED BY CHASING RED! Jangan baca jika rasa ini cerita ciplak. *** Aku adalah perkara yang terakhir dia mahukan dalam hidupnya. Manakala dia adalah keutamaanku. Dia selalu fikir yang aku akan hancurkan hati dia dan tinggalkan dia sendirian. Ternyata dia yang berbuat demikian. Sesungguhnya aku milik dia. Jiwa dan...

    Completed   Mature
  • TIRANI
    24.4K 656 17

    Dia dihantui mimpi ngeri. Dia tidak kenal belas kasihan. Dia melihat manusia itu tidak lebih daripada sejenis boneka yang boleh ditukar menjadi arca seni yang ngeri. Tanpa rasa bersalah, mayat diperlakukan ngeri. Kemanusiaan? Simpati? Tiada sekelumit pun dalam jiwanya yang gelap. Dia diburu pihak berkuasa, namun mimpi...

    Completed   Mature
  • Aku°2
    85.4K 1.4K 26

    Sambungan daripada cerita "AKU" !! Mature content 18sx !! "KEKEJAMAN ADA DIMANA MANA" Berlajar untuk berimaginasi bukan untuk melakukannya, cuma bayangkan dan rasa seperti anda yang berada disituasi tersebut. Bergantung pada setiap diri pembaca itu sendiri. Sebarang kejadian tidak diingini adalah tanggungjawab individ...

    Completed   Mature
  • Aku
    907K 7K 39

    Jangan pernah samakan aku dengan yang lain ............................................... !!Mature Content (18sx ) Penceritaan bergantung pada setiap diri pembaca. Sebarang kejadian tidak diingini adalah tanggungjawab masing masing. TQ

    Completed