TATKALA CINTA TERUJI

Od Pena_Putera

12.7K 374 14

[TATKALA CINTA TERUJI] - PENA PUTERA SINOPSIS :- PERKAHWINAN yang terbina atas dasar persahabatan orang tua m... Více

PROLOG I
BAB 1 (NEW EDITION)
BAB 2 (NEW EDITION)
BAB 3 (NEW EDITION)
BAB 4 (NEW EDITION)
BAB 5 (NEW EDITION)

PROLOG II

3.2K 104 4
Od Pena_Putera

BAHAGIA? Inikah bahagianya? Melihat kepada mereka, hatinya bertambah geram. Setelah bertahun-tahun dia setia, pengkhianatan yang dia peroleh? Betapa kesalnya dia mencintai seorang lelaki yang dia cinta hingga separuh mati tetapi lelaki itu mengkhianati cintanya?

Lelaki itu tidak pandai menepati janjinya. Pelbagai janji yang ditaburkan kepadanya, tetapi begini kesudahannya? Sukar untuk dia tersenyum kini kerana kesakitan di hati yang pedihnya tidak terkata.

Jika dia mampu putarkan masa, dia tidak mahu lelaki itu menawan hatinya dahulu. Biarlah mereka tidak pernah bertemu supaya kelak, tidaklah dia terasa sakit di hati seperti sekarang. Mungkin, hidupnya akan jauh lebih baik sekarang.

Air matanya mula jatuh menitis mengenangkan memori dia bersama lelaki itu. Sukar untuk dia lupakan. Telah banyak masa yang mereka habiskan bersama.

Kini, bagaimana dia harus meneruskan hidupnya?

Bagaimana dia mahu merawat hati yang luka ini?

Baiklah, teruskanlah kehidupan kau dan dia dengan baik. Kebahagiaan ini pasti tidak akan kekal lama. Bagaimana aku sakit kerana kalian, kalian juga perlu merasainya. Aku akan pastikan aku dapatkan hak aku. Tunggulah waktunya.

Waktu di mana kalian akan jatuh tersungkur dan melutut pada aku.

Pokračovat ve čtení

Mohlo by se ti líbit

60K 2.7K 26
🥀𝒵𝓎𝒶𝓃 ℛ𝒶𝒻𝒶ℯ𝓁 x 𝒜𝓁𝓎𝒶 𝒬𝒶𝒾𝓈𝒶𝓇𝒶🥀 _ℛℯ𝓁𝒶 𝒦𝓊 𝒟ℯ𝓇𝒾𝓉𝒶 𝒟ℯ𝓂𝒾 ℳℯ𝓁𝒾𝒽𝒶𝓉 ℳ𝓊 ℬ𝒶𝒽𝒶ℊ𝒾𝒶_ Disatukan tanpa kerelaan hati.Itu...
278K 15.1K 56
BUKAN KALI INI Pertemuan Dhea Haneesa dengan seorang lelaki bernama Tengku Elhan membuatkan hidupnya tidak tenang. Kemana sahaja dia pergi, pasti lel...
2.8M 258K 88
"Siapalah engkau agaknya Mr Blue?" Tindakan seorang jejaka misteri yang menyelamatkan nyawanya daripada mati lepas beberapa tahun yang lalu membuatk...
301K 14.2K 53
"Yang disangka racun rupanya hanya la sekadar penawar" "Selamat datang, adik tiriku." - Tuanku Daeen Mateen Nakal, bebal, miang. Itu yang dapat Bunga...