part

24.5K 77 4
                                    

Pembantu rumah baru aku memang muda lagi sekitar umur 24 tahun. Isteri aku yang cari.

Pembantu rumah baru aku tu sederhana cantik orangnya. Tubuhnya kasar dan tinggi dan bertubuh bulat macam Ida isteri aku.

Buah dada yang menarik dan punggungnya begitu mengancam dan begitu menggoda. Sedap mata memandang.

Pada mula-mulanya hubungan kami macam biasa sahaja, tak ada apa-apa berlaku. Rumah kami menjadi kemas dan bersih sejak Nor jadi pembantu dan isteri aku nampak begitu puas hati. Dah mula percaya sungguh. Aku pun sebenarnya tak terlintas pun mahu melakukan hubungan seks dengannya, maklum anak-anak semua ada kira dah besar jugalah.

Isteri aku ni memang cukup pandai menjaga badan. Dia selalu pergi berurut. Paling tak pun dalam dua minggu sekali pergi berurut di selayang. Biasanya jika pergi kesana pastinya isteri aku akan mengajak Nor pembantu rumah aku itu pergi bersama-sama dengannya buat teman.

Bagaimanapun setelah hampir 3 bulan ianya bermula dengan cara tak sengaja. Sejak seminggu dua ni aku dah mula perasan yang Nor selalu merenung kearah aku bila kami bersama-sama menonton tv.

Pada suatu malam itu, waktu tu jam 1035 malam. Anak-anak aku dah pun masuk kedalam bilik, tinggallah aku dengan isteri aku dan Nor.

Tiba-tiba Mata aku terpandang kearahnya semasa dia asyik merenung kearah aku. Tetapi apabila aku melihat dan tersenyum-senyum kepadanya, dia pun terus tergamam dan terus bangun masuk kedalam biliknya.

Selepas itu hanya aku dan isteri aku sahaja yang menonton. Seketika kemudiannya isteriku pula nak masuk tidur. "bang mengantuklah. Ida masuk tidur dahulu ya!" "baiklah!" Kataku.

Maka tinggallah aku sorang-sorang mengadap tv. Tetapi semasa aku menonton tv itu, otak aku asyik terbayang-bayang wajah Nor. Barulah aku perasaan wajah Nor agak lawa.

Aku pun mengimbas kembali baju tidur yang Nor pembantu rumah aku itu pakai tadi yang nipis dan agak menggoda itu. Ianya membuatkan aku menjadi terangsang dan merasa ghairah.

Kebetulannya aku ada nombor handponnya. Maka aku pun cuba menghubunginya dengan sms. "Nor, kenapa Nor melihat saya tadi lain macam sahaja?" Kemudiannya aku tunggu jawapannya. Nor tak jawab, mugkin tidur agaknya. Selepas 15 minit kemudiannya dia pun menjawab. "tak bolehkah Nor tengok?" "boleh tetapi cara Nor pandang tu lain macam sahaja" aku balas.

Dan selepas itu kami pun berbalas-balas sms. Apa yang menaikan nafsu aku bila dia menyatakan yang dia suka dan geramnya melihat-lihat tubuh aku.

Maka pada malam itu aku pun melakukan hubungan seks dengan isteri aku sambil membayang-bayangkan aku sedang melakukan hubungan seks dengan Nor pembantu rumah aku itu. Oleh itu aku pun menghenjut-henjutkan butuh aku kedalam pantat isteri aku dengan sepenuh hati aku supaya henjutan-henjutan itu betul-betul kuat dengan itu isteri aku akan merengek-rengek dan terdengar bunyi-bunyi lecup lecap kami bercengkerama.

Aku sengaja melakukannya begitu dengan harapan Nor pembantu rumah aku itu yang berada dibilik sebelah dapat mendengarnya dan turut merasa ghairah.

pada malam itu hampir satu jam aku melakukan hubungan seks dengan isteri aku. Macam-macam posisi aku gunakan. "bang ooooh sedapnya! Bestnyaaa bang! Oooh kuat lagi bang, hentak kuat-kuat bang! Oou kuat lagi bang. Aaaaa! besstttt! Ooouh oooouh!" Isteri aku merengek-rengek kesedapan. "ooouuu puasnya bang malam ni! Oooouu bang sedapnya!" Aku pun sambil membayang-bayangkan muka Nor pembantu rumah aku itu, terus menghenjut-henjutkan tubuh isteri aku dengan kuat-kuat seolah-olah aku melakukan hubungan seks dengan Nor pembantu rumah aku itu.

Imaginasi aku melakukan hubungan seks dengan Nor pembantu rumah aku itu menyebabkan butuh aku menjadi keras sekeras-kerasnya macam besi dan hentakan-hentakan aku menjadi begitu padu sekali sehingga isteri aku meluahkan perasaannya. "oooou Ida sedapnyaaaa!" "oouu bang, kerasnya butuh abang! Jangan berikan kepada orang lain ya!" "ya sayang!" Aku jawab.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Org Gaji Ku NoorWhere stories live. Discover now