פרק 23- סוכריות גומי

1.7K 144 65
                                    

.
״לידן...״ לחשתי את שמו בהתנשפות אחרי האקט. הוא נפל מעלי באפס כוחות, מפורק כולו על הגוף שלי. הסקס היה חזק וחסר סבלנות היום, והרגשתי שאני מאבדת את הנשימה שלי.

״אנחנו מתעלים על עצמנו.״ הוא הכריז. צחקתי בקול והוא הצטרף אלי. הוא נשם את הצוואר שלי ונישק אותו באהבה. התמתחתי בקול עייף ואמרתי לו שאני רוצה נעימי. ״תינוקת.״ הוא כינה אותי וגיחך.

״נו, קבלת סקס ועכשיו אני רוצה מה שאני רוצה.״ הסברתי לו בדיפלומטיות והוא צחק וירד ממני כדי להשכב לצדי. נשכבנו בכפיות והוא שיחק עם קצות אצבעותיו על עורי. הצטמררתי ושקעתי לתוך המזרון בהתפנקות.

זה היה יום ראשון בלילה. היום שלנו התהפך, ישנו כל היום והיינו ערים כל הלילה. מחוץ לחלון הגשם דפק בחוזקה וקיוויתי שהוא האחרון לעונה. כבר אמצע פברואר ורק חכיתי לחום של אילת שיחזור אלינו, יודעת שאני אצטער על זה בדיעבד. כששמעתי רעש עקבים גבוהים חולפים ליד דלת החדר שלי ידעתי שנועה חזרה הביתה. התיישבתי להתלבש ולידן משך אותי אליו בחזרה. נלחמתי איתו במשך שניות עד שנתן לי לקום והלכתי לחדר האחרון במסדרון, החדר של נועה.

היא גרה בחדר הראשי מאז שההורים שלה עזבו. היה בו הכל – שירותים, סלון, מטבחון. היא לא הייתה צריכה לצאת בכלל. נכנסתי בלי יותר מידי גינונים ונשכבתי על המיטה שלה. היא הסתכלה עלי בסקרנות בעודה בועטת מרגליה את העקבים ופושטת את הסקיני ג׳ינס במאמץ. ״לידן לא פה?״ שאלה.

״הוא פה.״ אמרתי והתרוממתי על מרפקי כדי שאוכל להתבונן בה.

״ואת מעדיפה לראות אותי ערומה במקום אותו?״ תהתה בציניות ואני גלגלתי עיניים הלאה ממנה.

״לא ראיתי אותך מלא זמן. את כל היום אצל נבו.״ אמרתי בתלונה.

היא זרקה על עצמה פיג׳מה והתיישבה לידי. ״צודקת. מה איתך?״ שאלה והסתכלה עלי בחיוך המתוק שלה.

חייכתי אליה חיוך עצוב, נסיתי לחשוב איך אני מספרת לה על הגילויים החדשים. ״היה לילה... מעניין אתמול.״ שתפתי.

היא הסתכלה עלי בכיווץ גבות. ״עם לידן ושיקו?״ שאלה.

״לא, אחרי זה הייתי עם און.״

היא מיד פערה את עינייה. ״מה זאת אומרת היית איתו?״

״הוא סיפר לי דברים.״ הסברתי.

״איזה דברים?״ שאלה מיד, עצבנית.

״הוא סיפר לי על עומר, נועה.״

העיניים החומות שלה מיד הוסטו הלאה ממני. היא הסתכלה על הקיר מולנו ונשפה אוויר בעדינות. היא נענעה את ראשה ואז החזירה אלי מבט. ״מה הוא בדיוק אמר לך?״

״שהוא היה חבר שלכם והוא מת. הכרתי את הסיפור, הכרתי גם את עומר רק לא ידעתי שהייתם כל־כך קרובים אליו. איך לא סיפרת-״

הריסותWhere stories live. Discover now