14

5.8K 244 207
                                    

İyi okumalar💕

~~~~~
Soo:Anlamadım? Benim bir abim yok.

Jk:Ama varmış.

Soo:Ne demek varmış ya. Kim o?

Jk:Cha Eun Woo.

Soo:Benim niye haberim yok.

Jk:Bilmiyorum, belki evlatlık almışlardır ya da başka bir adamdandır.

Soo:Hayır, benim annem öyle bir şey yapmaz.

Jk:Güzelim sana olanakları söylüyorum. Kendisini oldukça gizli tutuyor.

Soo:Benimle ne işi var? Beni neden vurdu?

Jk:Bilmiyorum, ama öğrenecez.

Soo:Ben ona ne yapmış olabilirim ki?

Jk:Sen bir şey yapmadın. Şimdi boşver bunları. Sen burada bekle ben kahvaltını getireyim.

Soo:Yapabilcek misin?

Jk:Beni çok hafife alıyorsun. Hatta akşam yemeğide benden.

Soo:Bak tekrar hastanelik olmak istemiyorum.

Jk:Merak etme olmazsın.

Soo:İyi, güveniyorum sana.

Jk:Seni hayal kırıklığına uğratmayacam.

Soo:Hadi git, çok acıktım.

Jk:Doyuralım minik davşanımızı.

Soo:Sensin davşan.

Gülüp dudağıma küçük buse kondurdu.

Soo:Dur, gitmeden televizyonu açıp bari.

Jungkook kumandayı alıp televizyonu açtı. Sonrada bana verdi.

Soo:Teşekkür ederim.

Jk:Rica ederim güzelim. İşim uzun sürmez merak etme.

Soo:Etmiyorum zaten.

Gülümseyip odadan çıktı.

Bende çizgifilm açtım. Esrarengiz Kasaba.

Büyüsemde çok seviyordum.

Bir süre sonra odaya Jungkook elinde bir tepsi ile gelmişti.

Soo:Vay be.

Gelip yanıma oturdu.

Jk:Beğendin mi?

Soo:Dış görseli çok güzel.

Yani kahvaltıda ne arasan vardı.

Jk:Hadi ye bakalım.

Çatalı alıp ağzıma zeytin attım.

Soo:Sen yemeyecek misin?

Jk:Yedim ben.

Soo:Yalan atmayı bile beceremiyorsun.

Jk:Onu beceremem de seni çok güzel becerebilirim.

Soo:Oha! Nereden nereye getirdin konuyu. Terbiyesiz.

Bide utanmadan gülüyordu.

Soo:Seni varya öyle beceririmki aklın şaşar.

Jk:Seve seve yapabilirsin. Hele bir iyileşde.

Soo:Varya tam dayaklıksın.

Jk:Dövebilirsin.

Soo:Bak bunu seve seve yaparım.

Jk:Bu aralar küçük Jungkook rahat durmuyor. Onu cezalandırabilirsin.

 𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin