4°c

861 160 24
                                    

pintu rumah diketuk dan loceng turut ditekan , seperti biasa yuhee melakukan kerjanya sebagai rider foodpanda menghantar makanan ke rumah pelanggan

❝ maaf mengganggu , mocha frappe dan burger big Mac dah sampai ! ❞ ujar yuhee dengan nada suara tinggi supaya kedengaran suaranya lebih jelas

pintu dibuka , seorang anak kecil lingkungan usia 10 tahun keluar dan menghulurkan duit pada yuhee

❝ maaf kak , omma tengah masak , jangan risau , saya takde niat nak amik kesempatan makanan percuma kalau akak lewat 10 minit ❞ ujar sopan adik itu sopan

❝ hahaha baiknya hati kamu , terima kasih sudi tolong akak , bye ! akak kena hantar lagi makanan ❞ senyum yuhee pada kanak-kanak itu

pantas yuhee menunggang kembali motosikalnya dan mulakan perjalanannya untuk menghantar makanan lain

namun , ada sebuah kereta mercedes hitam mengekori yuhee

ke mana saja yuhee menghantar makanan , kereta itu akan mengekori yuhee dari belakang sejak pagi

sehingga lewat malam , pukul 10:00 p.m , semua penghantaran makanan yuhee untuk hari ini telah selesai

jadi yuhee memberhentikan motosikalnya di tepi taman untuk berehat sebentar , helmetnya dibuka lalu duduk di bangku

❝ arghh penat gila harini , tiba-tiba je badan aku mula rasa kurang enak , baik aku balik , dah malam lagi ni ❞ gumam yuhee sambil menguap

ada seseorang yang berpakaian jacket baju hujan berwarna hitam cuba menghampiri yuhee dari belakang , manakala yuhee masih sedang meregangkan badannya yang keletihan

lantas stranger itu menekup mulut yuhee dengan kain yang mengandungi ubat tidur , yuhee cuba untuk melepaskan diri namun , dia pengsan dahulu

terus stranger itu mendukung yuhee lalu meletak gadis itu perlahan masuk ke dalam kereta mercedes hitamnya

mulut yuhee diselotip tebal dan tangannya diikat dengan tali

stranger atau lelaki itu masuk ke dalam kereta dan terus memandu , mask di mukanya turut ditanggalkan , ye siapa lagi yang menculik yuhee kalau lain tak bukan Jeon Jungkook

❝ kau cuba cabar aku ye perempuan , kau silap orang lah HAHAHA ❞ ketawa jahat dan senyuman yang menakutkan terukir di wajah jungkook

❝ dah lama aku tak “memburu” binatang , tak sabar nak tengok muka ketakutan dia minta tolong , tolong ~ tolong lepaskan saya kalini je , saya akan buat apa saja yang awak suruh , meronta-ronta minta untuk dilepaskan ❞

jungkook melepaskan nafas panjang dan tertawa lagi

❝ kau (yuhee) , tahu apa yang aku cuba pertahankan dalam hidup aku , memang aku takkan benarkan kau hidup , target Kim Yuhee gadis berumur 23 tahun ❞



bbang !

tembakan dilepaskan oleh jungkook dengan senapang , dan ketika ini yuhee telah sedarkan diri

jungkook membawa yuhee di sebuah rumah usang yang terletak di tengah-tengah hutan jauh dari bandar dan halaman rumah orang

yuhee sedaya upaya cuba melepaskan ikatan di tangannya namun tidak berjaya

❝ kau dengar tadi kan bunyi senapang aku ni ? aku guna senapang ni untuk memburu 10 tahun lepas dengan appa , dan senapang ni juga lah aku tamatkan riwayat orang tua tu sebab dia cuba mengugut aku ❞ ujar jungkook sambil mengelap senapangnya dengan kain yang bersih

senapang itu di halakan pada dahi yuhee , kepala jungkook disengetkan sedikit , senyuman yang menyeramkan turut terukir

❝ bila kau kenal dan tahu siapa sebenar diri aku , kau memang dalam bahaya , nyawa kau dalam genggaman aku ❞

yuhee meronta-ronta untuk dilepaskan , tangannya juga tak putus asa berusaha menanggalkan ikatan

❝ pelik , kau sikit pun tak menangis , bahkan keberanian kau mengatasi ketakutan kau , lagilah buat aku suka untuk permainkan kau lagi HEHAHAHA ! ❞ jungkook tertawa kuat

senapangnya dihalakan pada yuhee sekali lagi lalu jungkook berkata lagi ,

❝ aku akan tamatkan nyawa kau sekarang juga ❞

bbangg !








Berita Terkini

GEMPAR ! mayat telah dijumpai oleh orang awam di sekitar sungai Han

[C] d i a r y  。short storyWhere stories live. Discover now