1: WaterGurl

12 6 5
                                                  

Di Bilik Tarian,

Tarian lagu Idol berhenti di akhir melodi,

7 orang lelaki mengambil tempat masing-masing untuk berehat.

"Ya! Kim Yu-ra mana coke aku!" Jungkook menjerit memanggil Yura yang sedang memberikan air kepada Jin.

"Sekejap ea..." Yura mencari air coke Jungkook dalam beg plastik tapi tak jumpa.

Matanya memandang mata Jungkook lalu Jungkook menghulurkan tangan tanda meminta.

"Mian... saya silap beli..." Yura memberikan air mineral kepada Jungkook lalu Jungkook merampas dengan kasar.

"Nanti aku suruh bos potong gaji kau..." Jungkook mendeguk air lalu menutup penutup botol dan membaling ke dada Yura.

"Kau ambillah air tu... aku nak kau beli coke aku... balik sini dalam masa 5 minit..." Yura terkejut.

"Li... lima minit? Tak sempat..."

"4 minit lagi!!!" Jungkook mengendahkan Yura sambil mengira masa.

Yura keluar dari bilik tarian dan menuju ke mesin air automatik.

"Jungkook... Kamu ni kasar sangatlah dengan Yura tu..." Hoseok menegur tindakan Jungkook sambil mengelap mukanya yang berpeluh.

"Dia yang buat aku naik angin dulu..." Jungkook menatap wajah Hoseok yang bermuka kesian.

"Jungkook... betullah cakap Hoseok tu... Pasal air salah beli ja pun tupun kau nak mengamuk..." Jin menegur pula.

"Kau minta maaf balik... Yura tu bukannya orang senang... kau ugut potong gaji pulak... kesian dia..." Jin membebel lagi.

"Yelah, yelah... tahun depan aku minta maaf..." Jungkook mengibaskan bajunya tanda dia sedang panas.

"Jungkook... nah coke awak..." Yura menghulurkan air yang diminta Jungkook.

Jungkook menarik bawah bajunya kekepala untuk mengelap peluh didahi.

Wajah Yura jadi merah melihat aset-aset panas milik Jungkook. Yura menelan air liur.

"Kau tengok apa?" Yura terkejut tiba-tiba saja Jungkook menegur sambil mengambil Tin Coke yang dingin yang erat di tangan Yura.

"Huh?.." Yura jadi blur lalu menggelengkan kepalanya.

"Saya tak tengok apa-apa..." Yura menutup matanya dengan erat sambil dia menggenggam hujung bajunya.

Jungkook membuka tin secara tiba-tiba air coke meletus sehingga mengotorkan lantai dan membasahi baju Jungkook.

Yura tergamam ketakutan.

"Haish... Kenapa kau goncang!" Jungkook naik angin.

"Awak yang suruh saya balik dalam masa 5 minit..." Yura melihat wajah Jungkook dengan serba salah.

Jungkook memberikan tin itu kepada Yura lalu dia membuka bajunya di hadapan Yura.

Yura nampak segalanya.

Seksinya... Aku dapat sentuh 0.0001 saat pun tak pa... otak Yura mula berimaginasi.

"Hoi" Jungkook mencengkam lembut pipi Yura.

"Kenapa muka kau jadi merah ni..." Jungkook melihat anak mata Yura.

Jarak mata mereka hanya 5 cm sahaja. Hidung mereka hampir bersentuhan.

Yura menolak dada sasa Jungkook sehingga terjatuh.

"Jangan dekat sangat! Saya boleh kena strok!" Yura menjerit dengan wajahnya yang merah.

6 orang lelaki disitu memandang kearah mereka.

Yura membongkok.

"Mian... saya tak sengaja tolak awak..." Yura memohon maaf dan meletakkan air tin di lantai lalu beredar memasuki tandas perempuan.

Yura tersenyum malu sambil wajahnya naik merah.
==========================
aset-aset = otot-otot
==========================

Hanya sekadar hiburan... harap korang enjoy... jangan lupa tinggal vote or komen...

🍊🍊🍊

Wattpader VS IDOL (JJK)Where stories live. Discover now